Tenda G1 - Gigabitni usmerjevalnik MultiWAN za podjetja, 3x GWAN/GLAN, 1x GWAN, 1x GLAN, uravnoteženje obremenitve
56,36 €
55,72 €
45,67 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Tenda G1 - Podjetniški gigabitni usmerjevalnik MultiWAN
EAN izdelka: 2942842429220
Opis izdelka
Univerzalni usmerjevalnik Tenda G1 je tudi krmilnik za dostopne točke Tenda. Omogoča upravljanje do 128 dostopnih točk WiFi v eni nastavitvi. Samodejno preišče omrežje in najdene dostopne točke doda v upravljanje.
Značilnosti
Usmerjevalnik Tenda G1 je opremljen s 5 gigabitnimi priključki (1x WAN, 1x LAN, 3x WAN/LAN) in funkcijo MultiWAN. Omogoča centralizirano upravljanje dostopnih točk, podpira standarde IEEE 802.11k/v/r Fast Roaming in lasten strežnik DHCP za dostopne točke.
Primerno za podjetja in gospodinjstva
Tenda G1 je primeren za mala in srednje velika podjetja ter gospodinjstva. Ponuja inteligentno upravljanje pasovne širine, večprotokolno omrežje VPN in številne druge poslovne funkcije.
Varnost
Tenda G1 podpira več vrst varnosti, vključno s šifriranjem WPA-PSK, WPA2-PSK, WPA-Enterprise, WPA2-Enterprise, AES, TKIP in TKIP&AES. Istočasno je lahko povezanih do 128 dostopnih točk WiFi.
Tehnični parametri
- Namestitev: namizni računalnik, vgradnja v omaro
- Dimenzije: 294 x 178,8 x 44 mm
- Načini: usmerjevalnik, način AC
- Največje število strank: 150
- Največje število sej: 4 000
- Največje število sočasnih sej: 49 000
- NAT (statični IP): 940 Mb/s/930 Mb/s
- NAT (DHCP) 941Mbps/932Mbps
- Nadzor dostopnih točk - v načinu usmerjevalnika: 128 dostopnih točk
- Nadzor dostopnih točk - v načinu AC: 256 dostopnih točk
- Strojna oprema: CPU Dual Core, 1,0 GHz, RAM 128 MB, FLASH 16 MB
- Priključki: 5x Gigabit Ethernet (1x WAN, 1x LAN, 3x WAN/LAN)
- Gumbi: 1x Ponastavitev
- Standardi in protokoli: IEEE 802.3, 802.3u, 802.3x, TCP/IP, DHCP, ICMP, NAT, PPPoE, NTP, HTTP, DDNS
- Napajanje: 230 do 250 V AC
Vsebina paketa
- 1x Tenda G1
- 1x napajalni kabel
- 1x priročnik za hitro namestitev (CZ, SK, PL)
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.