Tenda RT3 - Brezžična zunanja IP kamera FullHD, barvna, 1x RJ45

simbolična fotografija

Tenda RT3 - Brezžična zunanja IP kamera FullHD, barvna, 1x RJ45
številka artikla
AG967621
OEM
75011972
Proizvajalec
Tenda
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Na zalogi 3 kos, v petek že pri vas

54,45 €

44,63 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 53,96 €
Na zalogi 3 kos, v petek že pri vas

54,45 €

44,63 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Zunanja kamera IP z ločljivostjo FullHD 1920 x 1080 in prenosom zvoka, 110° zornim kotom, nočnim vidom z dosegom 30 m, zaznavanjem gibanja S-Motion, vgrajenim mikrofonom, vgrajenim zvočnikom in sireno, platformo v oblaku, režo za kartico SD max. 128 GB, zaščito IP66, povezavo prek WiFi in Ethernet RJ45, aplikacijo za Android in iOS v češčini. Tehnični parametri Standardi Wi-Fi: IEEE 802.11b/g/n; 300 Mb/s Ethernet: 1x vrata LAN RJ45 10/100 Mb/s Ločljivost: FullHD (1920 x 1080 px) Frekvenca: 2,4 GHz Varnost: 64/128-bitni WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK Način upravljanja: aplikacija SMART za mobilni telefon Tenda TDSEE Vmesniki: 1x ponastavitev, 1x reža microSD max. 128 GB, 1x priključek Jack, 1x RJ45 Indikacija LED: da, 1x rdeča/modra Sistem mobilnega telefona: Android 4.4 in novejši, iOS 9.0 in novejši Vidni kot: 110° Razred zaščite/odpornosti IP66. Reža za kartico MicroSD: da, največ 128 GB, razred 10 Optika: 4 mm, F = 1,6 Prenos zvoka: da, dvosmerni, vključuje mikrofon in zvočnik Alarm: da, svetloba in zvok Snemanje sporočila, ki se predvaja ob zaznavi gibanja: da, 3 posnetki, vsak največ 10 sekund Nočna LED/svetlobna dioda IR: 30 m Antene: da, 2x zunanja vrtljiva Kodiranje: H.264 Druge funkcije: ICR, 3D zmanjševanje šuma, DWDR, kompenzacija svetlobe, ROI Zasnova: na prostem, na prostem Delovna temperatura: od -30° do 50 °C Dimenzije (v x š x g): 72 x 175 mm Certifikacija: CE, RoHS, FCC, RCM Vsebina paketa 1x Tenda RT3 1x napajalnik 12V DC 1 A 1x Stenski/stropni nosilec 1x priročnik za hitro namestitev

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.