Usmerjevalnik Teltonika LTE Cat 6 - RUTX11
453,02 €
360,33 €
295,35 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Teltonika RUTX11 Enterprise Dual-SIM LTE, dvopasovni WiFi 802.11ac, Bluetooth usmerjevalnik
EAN: 06246740000000
Opis izdelka
RUTX11 je vrhunski izdelek v paleti RUTX. S širokim naborom notranjih HW vmesnikov je primeren za različne industrijske aplikacije.
Njegovo robustnost in hitrost zagotavlja tehnologija 4G (LTE) Cat6, ki dosega hitrosti do 300 Mb/s. To dopolnjujejo štirje 1Gbitni ethernetni priključki za prenos podatkov brez izgub.
Tehnične specifikacije
Procesor: štirijedrni ARM Cortex A7, 717 MHz
Pomnilnik: 256 MB DDR3 RAM
Brezžične frekvence: Bluetooth, 2,4 5 GHz (dvopasovni), LTE
Standardi WiFi: 802.11ac, 802.11n, 802.11a, 802.11b/g
Hitrost prenosa: 5 GHz - 866 Mb/s, 2,4 GHz - 300 Mb/s
MIMO: 2 x 2 za obe frekvenci
Priključki in vmesniki
RF priključki: (2) RSMA samice, (4) SMA samice
Hitrost LAN: (3) 10/100/1000 Mb/s (1) 10/100/1000 Mb/s LAN/WAN
Reže za kartice SIM: 2
USB: Da
Modul GPS: da
Napajanje
Vrsta napajanja: priključek za enosmerni tok
Največja poraba energije: 11 W
Napajanje prek konektorja/vtičnice: 9 ... 50 V DC
Fizične značilnosti
Delovna temperatura: -40 do 75 °C
Širina: 115 mm
Višina: 44 mm
Globina: 95 mm
Strojna oprema
Procesor: ARM Cortex A7
Frekvenca procesorja: 717 MHz
Notranji pomnilnik: 256 MB
RAM: 256 MB
Programska oprema
Operacijski sistem: RutOS (operacijski sistem Linux, ki temelji na OpenWrt)
Privzet naslov IP: 192.168.1.1
Privzeto uporabniško ime in geslo: admin / admin01
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.