TonerPartner kartuša PREMIUM za HP 913A (L0R95AE), black (črna)
51,33 €
42,66 €
34,97 € Brez DDV

Zakaj izbrati tonerje TonerPartner Premium
Opis in parametri
TonerPartner kartuša (kartuša s črnilom) HP 913A (L0R95AE). Barva: Črna. Zmogljivost: 64ml.
S to premioum kartušo HP 913A (L0R95AE) naše blagovne znamke TonerPartner zagotavljamo doživljenjsko garancijo. V primeru mehanske okvare vam takoj pošljemo novo polnilo za tiskalnik. Če naše črnilo slučajno poškoduje vaš tiskalnik, bomo to prevzeli mi in vaš tiskalnik popravili na naše stroške. Z nakupom kartuše HP 913A (L0R95AE) prejmete 21 točk zvestobe, ki jo lahko uporabite kot popust pri naslednjem nakupu.
Potrebujete nasvet glede kartuše HP 913A (L0R95AE)? Oglejte si pogosto zastavljena vprašanja ali nam pišite neposredno v klepet – povezavo najdete pod seznamom vprašanj. Nakupujte pri nas iz udobja svojega doma ali pisarne, brez obiska fizične trgovine.
Izdelek TonerPartner kartuša PREMIUM za HP 913A (L0R95AE), black (črna) je namenjen za te tiskalnike
HP PAGEWIDE 352DW
HP PAGEWIDE MANAGED MFP P57750
HP PAGEWIDE MANAGED P55250
HP PAGEWIDE MFP 377DW
HP PAGEWIDE PRO 352DN
HP PAGEWIDE PRO 452
HP PAGEWIDE PRO 452DN
HP PAGEWIDE PRO 452DW
HP PAGEWIDE PRO 477
HP PAGEWIDE PRO 477DN MFP
HP PAGEWIDE PRO 477DN
HP PAGEWIDE PRO 477DW
HP PAGEWIDE PRO 477DWT MFP
HP PAGEWIDE PRO MANAGED MFP
HP PAGEWIDE PRO MFP 377DN
Spreminjamo embalažo. Kvaliteta ostaja.
Če ste zvesta stranka naših TonerPartner PREMIUM polnil za tiskalnike,vas presenetimo s prijetno spremembo. Ena iz največjih novosti bo sprememba embalaže naših tonerjev in kartuš.Iz našega skladišča v vaše roke bodo prispeli v bolj kvalitetnejši, preglednejši in modernejši embalaži. Ker še vedno prodajamo polnila v škatlah s prejšnjim dizajnom, boste morda prejeli bele škatle z našim starim logotipom in dizajnom.
Vsebina, kvaliteta in cena našich izdelkov se ne spreminja. Še vedno smo to mi, samo v novih oblačilih.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako prepoznam originalna in kompatibilna polnila?
Originalne kartuše prodajamo pod lastnimi blagovnimi znamkami (HP, Canon, Epson, Brother in druge). Tonerji Xerox so originalne kartuše primerne tudi za tiskalnike drugih znamk (HP, Canon, ...), njihova prednost je nižja cena (-25% do -35%) in tudi bon za tankanje goriva na bencinskih servisih OMV, ki ga boste prejeli z izbranimi kartušami. Pod našo blagovno znamko TonerPartner PREMIUM prodajamo certificirane kompatibilne kartuše, s katerimi lahko prihranite do 80% cene! Na te kartuše nudimo doživljenjsko garancijo in garancijo proti poškodbam tiskalnika. Najcenejša možnost so kartuše ECONOMY, vendar nanje ne dajemo doživljenjske garancije ali garancije proti poškodbam tiskalnika.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kaj pa, če kartuša ne bo ustrezala mojemu tiskalniku?
Polnilo nam lahko vrnete v 30 dneh in povrnili vam bomo znesek nakupa za blago. Če slučajno pride do napake na spletni strani in smo za kartušo navedli napačen tiskalnik, vam kartušo seveda zamenjamo tudi po 30 dneh. Včasih se zgodi, da kupci pozabijo odstraniti zaščitne elemente na kartušah – če se kartuša ne prilega vašemu tiskalniku, preverite, ali ste odstranili zaščitne oranžne, rumene ali druge barvne plastične elemente, ki služijo za zaščito pred poškodbami. Nadalje so lahko na polnilu papirnati zaščitni elementi in t.i tesnilo, ki preprečuje razlitje tonerja.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kakšna je razlika med TonerPartner PREMIUM, Economy in Xerox?
TonerPartner PREMIUM so kartuše lastne proizvodnje in izpolnjujejo vse potrebne certifikate. Za njihovo kakovost v celoti jamčimo, zato vam zanje nudimo doživljenjsko garancijo in poleg tega še garancijo proti poškodbam tiskalnika. Tonerji Xerox so originalne kartuše primerne tudi za tiskalnike drugih znamk (HP, Canon, ...), njihova prednost je nižja cena (-25% do 35%), zavarovanje odgovornosti in tudi bon za tankanje goriva na bencinskih servisih OMV, ki ga boste prejeli z izbranimi kartušami. Kartuše z oznako ECONOMY so najcenejša varianta, ki jo priporočamo le za tisk besedil in ne predstavitvenih materialov. Na te kartuše ne nudimo doživljenjske garancije in garancije proti poškodbam tiskalnika.
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kakšna je razlika, če je ime izdelka enako?
Nekatera originalna polnila prodajamo v več različicah, ki se razlikujejo le po embalaži. kartušo HP 650 prodajamo na primer v klasični papirnati embalaži in tudi v plastični embalaži imenovani "blister". Sama kartuša je popolnoma ista.
Do kdaj moram oddati svoje naročilo?
Dostavni rok se razlikuje glede na trenutno stanje zalog in pogoje dostavljalca. Kartuše TonerPartner PREMIUM v 95% primerov dostavimo v 2-3 delovnih dneh, če jih naročite do 11:30 ure. Originalna polnila v 2-4 delovnih dneh. Čas dostave najdete v podrobnostih izdelka ali v košarici z vašim naročilom.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.