TOSHIBA HDD P300 Desktop PC (CMR) 3TB, SATA III, 7200 vrt/min, 64MB predpomnilnik, 3, 5", BULK
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TOSHIBA HDD P300 Namizni računalnik (CMR) 3TB
EAN: 4051528216721
Profesionalna zmogljivost za namizne računalnike
Ta Toshibin 3,5-palčni trdi disk P300 je zasnovan za namizne računalnike in ponuja zmogljivost na profesionalni ravni.
Dvostopenjski pogon za nemoteno delovanje
Zaradi dvostopenjskega pogona lahko računate na nemoteno in neprekinjeno delovanje.
Zmogljivost do 3 TB
P300 je na voljo s kapaciteto do 3 TB, zato je idealen za grafične oblikovalce in ustvarjalce.
Visoka zmogljivost in varna zasnova
Pogon ponuja visoke hitrosti branja in pisanja ter je zasnovan tako, da ne povzroča vibracij bralne glave.
Takojšen dostop do podatkov
Zaradi natančnega dvostopenjskega pogona je branje in pisanje hitrejše, dostop do podatkov pa takojšen.
Optimiziran zaporedni dostop do podatkov
Inovativne tehnologije zmanjšujejo premikanje glave in vrtenje diska, kar povečuje zmogljivost in zmanjšuje mehanske obremenitve delovne enote.
Varnost vaših podatkov
V P300 je vgrajen notranji senzor udarcev, ki zagotavlja, da se vaši podatki ne izgubijo.
Kakovostna konstrukcija z dolgo življenjsko dobo
Toshiba trde diske oblikuje tako, da zagotavljajo izjemno zmogljivost, visoko zmogljivost in varno mesto za vaše podatke.
Tehnične specifikacije:
- Faktor oblike: 3,5-palčni
- Vmesnik: SATA 6,0 Gbit/s
- Napredni format (AF): Da
- Združljiv z RoHS: Da:
- Brez halogenov: Da
- Senzor za udarce: Da
- Hitrost vrtenja: 7.200 vrtljajev na minuto
- Velikost medpomnilnika: 64 MB
- Povprečna zakasnitev: 4,17 ms
- Native Command Queing (NCQ): Podprto
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.