Toshibin čistilec zraka CAF Y92XPL
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
IZ ZRAKA ODSTRANJUJE BAKTERIJE, PRAH IN DIM.
Poslovite se od strupenih in preobčutljivih mikrodelcev v zraku - Toshiba CAF-Y92XPL jasno izboljša kakovost zraka v vašem domu.
Selektivni šestplastni filter H13 True HEPA 5 v 1 iz prostora ne odstrani le prahu, dima, vonjav ali cvetnega prahu, ki povzroča alergije, temveč tudi škodljive delce, ki jih s prostim očesom ne vidimo. Učinkovito se boste znebili alergenov in bakterij ter lahko svobodno dihali.
VAS ŠČITI PRED OKUŽBAMI, PREPREČUJE TRAJNO UTRUJENOST ALI PREBUJANJE Z ZAMAŠENIM NOSOM VSAKO JUTRO.
Pozabite na vse to - zaradi sterilizacije z negativnimi ioni bodo bakterije in pršice izginile iz vašega doma.
Delovanje tehnologije sterilizacije z negativnimi ioni preprečuje vzroke za zmanjšano odpornost in neprijetne okužbe. Odstranite bakterije, pršice, plesni in glivice iz svojega okolja in uživajte v zdravju.
OČISTI STANOVANJE NEPRIJETNIH VONJAV.
Prepričajte se, da hišni ljubljenčki niso nenehna bitka z neprijetnimi vonjavami.
Filter v čistilniku zraka Toshiba CAF-Y92XPL ne zajame le škodljivih mikrodelcev, temveč vam pomaga tudi pri odpravljanju neprijetnega vonja po mačji stelji ali mokri pasji dlaki. Uživajte v udobju življenja v stanovanju, polnem prijetnih vonjav.
TAKO LAHKO IZBERETE UDOBNO DELOVNO HITROST.
Hitrost filtriranja onesnaženega zraka prilagodite svojim potrebam.
Izberite eno od treh hitrosti in se sami odločite, s kakšno intenzivnostjo naj bi čistilec deloval. Če se želite popolnoma zanesti na našo opremo, vklopite samodejni način in počakajte - zrak bo očiščen!
ZAGOTAVLJA MIREN SPANEC ZA VAS IN VSO DRUŽINO.
Vklopite nočni način in uživajte v zelo tihem delovanju čistilnika.
Čistilec zraka Toshiba CAF-Y92XPL postavite v spalnico in med spanjem globoko dihajte. V samodejnem in nočnem načinu naprava deluje tiho kot šepet. Tako lahko učinkovito filtrirate zrak v spalnici in hkrati nemoteno uživate v spanju.
VAM POVE, KDAJ JE TREBA ZAMENJATI FILTER.
Preverite, ali je treba filter zamenjati, in ga zamenjajte sami.
Indikator menjave filtra vam omogoča, da ste vedno na tekočem in da filter vedno pravočasno zamenjate. Zaradi preproste zasnove čistilnika lahko nov filter namestite v nekaj minutah.
VAS BO PRESENETIL S SVOJO SODOBNO ZASNOVO.
Izberite Toshibin čistilnik in uživajte v njegovem brezčasnem dizajnu v svojem domu.
Toshibin čistilec zraka CAF-Y92XPL je funkcionalna, uporabna in estetska naprava. Zasnovan je v duhu sodobnega minimalizma in se odlično prilega vsaki notranji ureditvi.
Tehnične specifikacije
- Največja velikost sobe: 60 m2
- CADR: 500 m3/h
- Filtri: šestplastni (primarni filter zbira lase in velik prah, filter PET odstranjuje atmosferske aerosole s premerom največ 2,5 µm, ogljikov filter pa adsorbira formaldehid, hlapne organske spojine in druge nečistoče. Naslednja plast je filter HEPA, ki zagotavlja dvojni učinek filtriranja in adsorpcije - učinkovito odstranjuje delce PM0,1, bakterije in alergene. Zadnja plast filtra iz PET podaljša življenjsko dobo celotnega filtra, zato je njegova življenjska doba daljša)
- Moč: 38 W
- Vlaženje zraka: ne
- Prilagajanje delovnih načinov: da
- Kazalnik onesnaženosti zraka: da
- Najmanjša in največja raven hrupa: 28 dB / 56 dB
- Dodatne funkcije: izjemno velik LED-zaslon stanja in kakovosti zraka, 360° aerodinamični cilindrični filter, 5-slojni filter True HEPA, vrtinčenje po celotnem prostoru, nočni način, ionizacija (negativni ioni), 3 hitrosti ventilatorja, prikaz meritev PM2,5, samodejni način, časovnik, indikator menjave filtra, starševska zapora
- Barva: bela
- Dimenzije izdelka: 310x310x670 mm
- Teža: 10,2 kg
- Oprema: komplet filtra, uporabniški priročnik, garancijska kartica
- Garancija: 24 mesecev
- Ime uvoznika: Union Distribution s.r.o.
- Oznaka skladnosti: CE, RoHS
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.