TP-Link LS106LP Stikalo 2x LAN, 4x LAN s PoE, 41W
40,81 €
33,45 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TP-Link LS106LP - Stikalo PoE brez upravljanja
TP-Link LS106LP je stikalo PoE s šestimi 10/100Mbps LAN priključki. Štirje od njih podpirajo PoE 802.3af do 15,4 W/port. Skupna poraba PoE stikala je 41 W.
Razširjeni način in samodejna obnovitev PoE
Stikalo omogoča PoE na razdalji 250 m, če je vključeno posebno stikalo. Pri tem se hitrost linije na vratih PoE zmanjša na 10 Mb/s. Zagotavlja tudi funkcijo samodejnega okrevanja PoE, ki samodejno ponovno zažene neodzivne naprave, ki se napajajo s PoE.
Ključne lastnosti
- 4x PoE-out 802.3af
- Skupni proračun PoE 41W
- Razširjeni način do 250 m
- Samodejno okrevanje PoE samodejno ponovno zažene neodzivne naprave
Vsebina paketa
- Stikalo
- Napajalnik 53,5 V/0,81 A
- Priročnik za namestitev
Tehnični parametri
- Hitrost LAN: 6x 10/100Mbps
- Vrsta napajanja: priključek za enosmerni tok
- Vrste PoE:PoE-Out (samo)
- Podprti standardi za izhod PoE: 802.3af
- Število izhodnih vrat PoE: 4
- Proračun PoE [W]: 41
- PoE na razdalji do 250 m: Da
- Največja poraba energije [W]: 2,5
- Napajanje prek konektorja/vtičnice: 53 V DC
Fizične značilnosti
- Oblikovanje: namizni računalnik
- Ventilatorji: brez ventilatorja
- Shashi: Metal
- Delovna temperatura [°C]: 0 do 40
- Širina [mm]: 158
- Višina [mm]: 25
- Globina [mm]: 101
Splošni parametri
- Hitrost preklapljanja [Gbps]: 1,2
- Tabela naslovov MAC: 2000
- Jumbo okvir [bajti]: 2048
- Hitrost posredovanja paketov [Mpps]: 0,9
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.