TRANSCEND 8TB StoreJet 35T3, 3,5", USB 3.0 (USB 3.1 Gen 1), zunanji trdi disk, črn
428,71 €
330,93 €
271,25 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TRANSCEND 8TB StoreJet 35T3, 3,5", USB 3.0 (USB 3.1 Gen 1), zunanji trdi disk, črn StoreJet 35T3 ne podpira le standarda USB 3.0 naslednje generacije, ki povečuje hitrosti prenosa podatkov, temveč ponuja tudi ogromno prostora za shranjevanje navidezno neskončne količine velikih datotek. Zdaj imate na voljo veliko hitrejši in enostavnejši način shranjevanja digitalnih vsebin! Ključne funkcije: Možnosti povezave USB 3.0 in USB 2.0 Tanka navpično usmerjena zasnova prihrani prostor na mizi Delovanje brez ventilatorjev z nizko stopnjo hrupa Način mirovanja za varčevanje z energijo (izpolnjuje zahteve Evropske unije ErP) Gumb za samodejno varnostno kopiranje z enim dotikom* 256-bitno šifriranje datotek in map AES* Ekskluzivna programska oprema za upravljanje podatkov Transcend Elite * Za uporabo te funkcije je potrebna programska oprema Transcend Elite. Specifikacije: Kapaciteta (GB): 8000 Velikost: 172,4 mm x 152,4 mm x 44,8 mm (6,79" x 6" x 1,76") Teža: 1040 g (36,68oz) Op. Napetost: Vhodna napetost: 100V-240V Vhod enosmernega toka: 12 V/1,5 A s stikalnim napajalnikom Op. Temperatura: 5°C (41°F)~55°C (131°F) Medij za shranjevanje: 3,5-palčni trdi disk SATA Certifikati: CE, FCC, BSMI Povezovalni vmesnik: USB 2.0/ 3.0 Način varčevanja z energijo: 10 minut Varnostno kopiranje z enim dotikom: Da Vsebina paketa: StoreJet 35T3, napajalnik, kabel USB Sistemske zahteve: Operacijski sistemi (OS): Namizni ali prenosni računalnik z delujočim priključkom USB 2.0 ali USB 3.0: Microsoft Windows XP Microsoft Windows Vista Microsoft Windows 7 Microsoft Windows 8 Microsoft Windows 8.1 Microsoft Windows 10 Mac OS 10.5 ali novejši Jedro Linuxa 2.6.31 ali novejše
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.