Transcend JetDrive Lite 130, 256 GB, MBA 13" L10-E15

- 29%

simbolična fotografija

Transcend JetDrive Lite 130, 256 GB, MBA 13
Transcend JetDrive Lite 130, 256 GB, MBA 13
številka artikla
3325758
OEM
TS256GJDL130
Proizvajalec
Transcend
Točke zvestobe
2
0 ocen
Na zalogi 8 kos, v petek že pri vas

62,82 €

44,31 €

36,32 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 42,10 €
Na zalogi 8 kos, v petek že pri vas

44,31 €

62,82 €

36,32 € Brez DDV

Opis in parametri

Transcend JetDrive Lite 130, 256 GB, MBA 13" L10-E15

Spominska kartica za MacBook Air in MacBook Pro z zaslonom Retina.

Brezhibna zasnova

Transcend JetDrive Lite 130 je elegantna in kompaktna rešitev za razširitev zmogljivosti vašega MacBooka.

Enostavna namestitev

Kartico vstavite v režo na strani računalnika MacBook in takoj pridobite več prostora za shranjevanje.

Velika zmogljivost

Z do 256 GB prostora za shranjevanje lahko shranite do 124.000 fotografij, 64.000 skladb ali 3.840 min. videoposnetkov Full HD.

Visoka hitrost

JetDrive Lite 130 dosega hitrosti branja do 95 MB/s in pisanja do 60 MB/s.

Varnost vaših podatkov

Programska oprema JetDrive Toolbox ponuja funkciji Recovery in Power Save za večjo varnost podatkov.

Odpornost

JetDrive Lite 130 je zaradi napredne tehnologije COB odporen na vodo, prah in udarce.

Združljivost

JetDrive Lite 130 je zasnovan za MacBook Air 13" in MacBook Pro z zaslonom Retina.

Specifikacije

  • Kapaciteta: 256 GB
  • Vrsta pomnilnika Flash: MLC
  • Največja zmogljivost: branje 95 MB/s, pisanje 60 MB/s
  • Delovna napetost: 2,7 V ~ 3,6 V
  • Delovna temperatura: -25 °C ~ 85 °C
  • Trajnost: 10.000 ciklov vstavljanja/izvzemanja
  • Garancija: omejena doživljenjska garancija

EAN izdelka: 760557832584

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta dodatne opreme
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 53000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.