TRUST GXT 608 Tytan Illuminated 2.0 komplet zvočnikov

simbolična fotografija

TRUST GXT 608 Tytan Illuminated 2.0 komplet zvočnikov
TRUST GXT 608 Tytan Illuminated 2.0 komplet zvočnikov
TRUST GXT 608 Tytan Illuminated 2.0 komplet zvočnikov
TRUST GXT 608 Tytan Illuminated 2.0 komplet zvočnikov
TRUST GXT 608 Tytan Illuminated 2.0 komplet zvočnikov
TRUST GXT 608 Tytan Illuminated 2.0 komplet zvočnikov
številka artikla
3373199
OEM
21202
Proizvajalec
Trust
Točke zvestobe: 4
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

TRUST GXT 608 Tytan Illuminated 2.0 komplet zvočnikov

Potrebujete zvočnike, ki vas bodo potopili v svet glasbe? S kompletom zvočnikov TRUST GXT 608 Tytan Illuminated 2.0, ki se odziva na ritem glasbe, boste postali del vsake pesmi.

Tehnične specifikacije

  • Največja moč: 36 W
  • Izhodna moč (RMS): 18 W
  • Frekvenčni odziv: 20 - 20000 Hz
  • Impedanca: 4 Ohm
  • Vir napajanja: USB

Posebne značilnosti

Zvočniki so opremljeni z utripajočo rdečo osvetlitvijo LED, ki se odziva na ritem glasbe. Poleg tega lahko glasnost in nizke tone uravnavate neposredno na sprednji strani zvočnika.

Povezovanje

Zvočniki omogočajo neposreden dostop do 3,5-milimetrskega priključka za slušalke in dodatnega 3,5-milimetrskega zvočnega priključka za priključitev pametnega telefona ali tabličnega računalnika.

Napajanje

Napaja se prek vrat USB, zato ne potrebuje dodatnega napajanja iz električnega omrežja.

Razsvetljava

Svetlobno diodo LED na zvočnikih lahko po lastni presoji vklopite ali izklopite.

Združljivost

Zvočniki so združljivi z vsemi napravami z zvočnim izhodom 3,5 mm.

Garancija

Za ta izdelek velja 2-letna garancija.

Parametri

Vmesnik
Specifikacija sklopa
Oprema zvočnikov
Moč sklopa RMS (v W)
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
BREZPLAČNA DOSTAVA za nakup že od 49 €
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.