TRUST napajalnik MAXO za prenosne računalnike ACER 90 W, vključno s priključki

- 19%

simbolična fotografija

TRUST napajalnik MAXO za prenosne računalnike ACER 90 W, vključno s priključki
TRUST napajalnik MAXO za prenosne računalnike ACER 90 W, vključno s priključki
TRUST napajalnik MAXO za prenosne računalnike ACER 90 W, vključno s priključki
TRUST napajalnik MAXO za prenosne računalnike ACER 90 W, vključno s priključki
številka artikla
3373693
OEM
23391
Proizvajalec
Trust
Točke zvestobe
1
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Opis in parametri

TRUST Napajalnik MAXO za prenosne računalnike ACER 90W

Združljiv z vašo Acerjevo napravo

Ta adapter je posebej zasnovan za Acerjeve prenosne računalnike. Priloženi priključki zagotavljajo brezhibno združljivost.

Enostavna uporaba in zanesljivost

Polnilnik Trust Maxo 90 W omogoča enostavno polnjenje. Zasnova Plug & Play omogoča hitro in enostavno priključitev.

Kompakten in potovanju prijazen

Trust Maxo 90W je s svojo kompaktno zasnovo in 3 m dolgim kablom idealen potovalni polnilnik. Poleg tega je združljiv z vsemi napetostmi električnih vtičnic po vsem svetu.

Varno polnjenje

Sistem pametne zaščite Trust Smart Protection ščiti prenosni računalnik pred preobremenitvijo in kratkim stikom, preprečuje poškodbe in omogoča varno polnjenje v vsakem trenutku.

Trajno in energetsko učinkovito

Trajna in energetsko učinkovita zasnova preprečuje nepotrebno porabo energije in pregrevanje.

Vsebina paketa

  • Polnilec za prenosni računalnik z napajalnim kablom in kablom s priloženim priključkom
  • 2 1 zamenljiva končna pokrova
  • Navodila za uporabo

Tehnične specifikacije:

  • Moč: 90W
  • Napetost: 19V
  • Izhodni tok: 4,74A
  • Vrsta napajanja: omrežje 230 V
  • Izhodni priključek: drugo

Dimenzije in teža:

  • Teža izdelka: 0,525 kg
  • Višina izdelka: 4,50 cm
  • Širina izdelka: 23,40 cm
  • Globina izdelka: 15,70 cm

Garancijski rok: 24 mesecev

Parametri

Vrsta dodatne opreme
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 899 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 53000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.