UBNT UniFi SmartPower Redundantni napajalni sistem, 1x10/100/1000

- 5%

simbolična fotografija

UBNT UniFi SmartPower Redundantni napajalni sistem, 1x10/100/1000
številka artikla
31017385
OEM
USP-RPS-EU
Proizvajalec
Ubiquiti
Točke zvestobe: 24
0 ocen
Na zalogi 1 kos, v petek že pri vas

526,10 €

497,89 €

408,11 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 480,33 €
Na zalogi 1 kos, v petek že pri vas

497,89 €

526,10 €

408,11 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

UniFi SmartPower Redundantni napajalni sistem, USP-RPS

UniFi SmartPower USP-RPS Redundant Power System je patentiran sistem redundantnega napajanja, namenjen zaščiti do šestih naprav s podporo UniFi SmartPower pred nenadno odpovedjo napajalnega modula. Sistem USP-RPS neprekinjeno spremlja vse priključene naprave. V primeru odpovedi notranjega napajalnega modula AC/DC je preklop napajanja samodejen, zato vaše omrežje deluje brez prekinitev. Naprava USP-RPS ima skupno zmogljivost za enosmerni tok 950 W (350 W v 12-voltni veji, 645 W v 52-voltni veji) in lahko ščiti različne zmogljive naprave, vključno s stikali UniFi PoE. Prednost naprave je popolnoma inovativen integriran 1,3-palčni barvni zaslon na dotik, ki prikazuje sistemske informacije za priročno spremljanje.

  • (6) Izhodi enosmernega toka USP za povezave s stikali in usmerjevalniki
  • (1) Ethernetna vrata
  • Montaža v omaro, višina 1U
  • 1,3-palčni zaslon na dotik
  • Krmilniki, ki uporabljajo UniFi Controller od različice: 5.12.11
Tehnične specifikacije:
Za preglednico največje porabe energije rezervnih naprav glejte podatkovni list
Fizične značilnosti
Delovna temperatura [°C]: -5 do 45
Teža [g]: 5590
Globina [mm]: 326
Širina [mm]: 442
Višina [mm]: 44
Priključki in vmesniki
Hitrosti LAN: (1) 10/100/1000 Mb/s
Drugi: Zaslon na dotik
Napajanje
Vhodna napetost [V]: 230 V AC
Največja poraba energije [W]: 995





Koristne povezave:

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.