Usmerjevalnik Reyee RG-EG210G-E

- 6%

simbolična fotografija

Usmerjevalnik Reyee RG-EG210G-E
Usmerjevalnik Reyee RG-EG210G-E
Usmerjevalnik Reyee RG-EG210G-E
številka artikla
3385610
OEM
RG-EG210G-E
Proizvajalec
OEM
Točke zvestobe: 15
0 ocen
Na zalogi 1 kos, v sredo že pri vas

330,69 €

309,59 €

253,76 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 296,48 €
Na zalogi 1 kos, v sredo že pri vas

309,59 €

330,69 €

253,76 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Usmerjevalnik Reyee RG-EG210G-E

Reyee RG-EG210G-E je gigabitni usmerjevalnik z VPN, namenjen malim in srednje velikim podjetjem. Ta usmerjevalnik z lastnim spletnim upravljanjem in možnostjo upravljanja prek storitve Ruijie Cloud zagotavlja zanesljivost in varnost, ki ju potrebujete.

Varnost in upravljanje

Usmerjevalnik omogoča blokiranje vsebine glede na vrsto storitve ali URL, s čimer zagotavlja varnost vaših podatkov. Z inteligentnim uravnoteženjem obremenitve Multi-WAN in portalom z možnostjo ujetništva lahko pričakujete visoko raven zmogljivosti.

Pristanišča in zmogljivost

Reyee RG-EG210G-E ima 4 gigabitna vrata WAN, od tega tri vrata LAN/WAN, in 6 gigabitnih vrat LAN. Skupna zmogljivost v omrežju NAT je 1000 Mb/s.

Strežniki VPN

Za dostop do lokalnega omrežja lahko uporabite več možnosti strežnika VPN, vključno z IPsec, PPTP, L2TP in Open VPN.

Vsebina paketa

  • Storitve
  • Napajalni kabel
  • Ročaji za stojala

Tehnični parametri

Priključki in vmesniki

Možnost Multi-WAN: da

Hitrost LAN: (3) 10/100/1000Mbps (1) 10/100/1000Mbps LAN/WAN

Gigabitni LAN: Da

Napajanje

Vrsta napajanja: omrežje (230 V)

Največja poraba energije [W]: 15

Napajanje z vtičem/ vtičnico: 230 V AC

Fizične značilnosti

Oblikovanje: vgradnja v omaro

Ventilatorji: brez ventilatorja

Shashi: Metal

Gumbi za ponastavitev

Delovna temperatura [°C]: 0 do 40

Širina [mm]: 440

Višina [mm]: 44

Globina [mm]: 200

Strojna oprema

Procesor: dvojedrni

Frekvenca procesorja [MHz]: 880

Število procesorskih jeder: 2

RAM [MB]: 256

Splošno

Prepustnost omrežja NAT [Mbps]: 1000

Programska oprema

Podprte mreže VPN: PPTP, L2TP, IPSec, OpenVPN

Parametri

Maksimalno število vrat
Izvedba
Upravljanje
Lastnosti switche
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.