Usmerjevalnik Reyee RG-EG210G-E
330,69 €
309,59 €
253,76 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Usmerjevalnik Reyee RG-EG210G-E
Reyee RG-EG210G-E je gigabitni usmerjevalnik z VPN, namenjen malim in srednje velikim podjetjem. Ta usmerjevalnik z lastnim spletnim upravljanjem in možnostjo upravljanja prek storitve Ruijie Cloud zagotavlja zanesljivost in varnost, ki ju potrebujete.
Varnost in upravljanje
Usmerjevalnik omogoča blokiranje vsebine glede na vrsto storitve ali URL, s čimer zagotavlja varnost vaših podatkov. Z inteligentnim uravnoteženjem obremenitve Multi-WAN in portalom z možnostjo ujetništva lahko pričakujete visoko raven zmogljivosti.
Pristanišča in zmogljivost
Reyee RG-EG210G-E ima 4 gigabitna vrata WAN, od tega tri vrata LAN/WAN, in 6 gigabitnih vrat LAN. Skupna zmogljivost v omrežju NAT je 1000 Mb/s.
Strežniki VPN
Za dostop do lokalnega omrežja lahko uporabite več možnosti strežnika VPN, vključno z IPsec, PPTP, L2TP in Open VPN.
Vsebina paketa
- Storitve
- Napajalni kabel
- Ročaji za stojala
Tehnični parametri
Priključki in vmesniki
Možnost Multi-WAN: da
Hitrost LAN: (3) 10/100/1000Mbps (1) 10/100/1000Mbps LAN/WAN
Gigabitni LAN: Da
Napajanje
Vrsta napajanja: omrežje (230 V)
Največja poraba energije [W]: 15
Napajanje z vtičem/ vtičnico: 230 V AC
Fizične značilnosti
Oblikovanje: vgradnja v omaro
Ventilatorji: brez ventilatorja
Shashi: Metal
Gumbi za ponastavitev
Delovna temperatura [°C]: 0 do 40
Širina [mm]: 440
Višina [mm]: 44
Globina [mm]: 200
Strojna oprema
Procesor: dvojedrni
Frekvenca procesorja [MHz]: 880
Število procesorskih jeder: 2
RAM [MB]: 256
Splošno
Prepustnost omrežja NAT [Mbps]: 1000
Programska oprema
Podprte mreže VPN: PPTP, L2TP, IPSec, OpenVPN
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.