Ventilator Genesis OXAL 120, 3 pakiranja
15,07 €
12,35 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Genesis Oxal 120 - Zmogljiv ventilator za PC ohišja
Genesis Oxal 120 je zmogljiv ventilator, ki izboljša pretok zraka v ohišju računalnika.
Visoka zmogljivost in nizka raven hrupa
Ventilator Genesis Oxal 120 je bistveno zmogljivejši od standardnih rešitev. Zaradi visoke moči tudi pri nizkih hitrostih zagotavlja močno zmogljivost in nizko raven hrupa.
Računalniška oprema z Genesis Oxal 120
Genesis Oxal 120 je v našem najučinkoviteje zasnovanem izdelku Genesis Irid 505F. Njegova visoka zmogljivost je rezultat kombinacije premera 120 mm in največje hitrosti vrtenja 1300 vrtljajev na minuto.
Visoka zmogljivost tudi pri nizkih hitrostih
Ventilator Genesis Oxal 120 je ventilator z nizko hitrostjo, ki pri nižjih hitrostih zagotavlja standardno zmogljivost, primerljivo z ventilatorjem s 1400 vrtljaji na minuto.
Enostavna namestitev
Naprava Genesis Oxal 120 je opremljena s 3-kolutnim priključkom z moškim in ženskim vtičem. Tako lahko ventilator priključite neposredno na matično ploščo in z njim upravljate hitrost vrtenja glede na trenutno temperaturo procesorja.
Dodajte več ventilatorjev
Povečajte zmogljivost hlajenja ohišja z dodajanjem do treh dodatnih ventilatorjev Genesis Oxal 120. Paket Genesis Oxal 120 3-Pack vam bo pomagal sprostiti celoten potencial vašega ohišja.
Specifikacije
- Tip: Začetek in zaključek.
- Število ventilatorjev: 1
- Premer ventilatorja: 120 mm
- Nadzor PWM: ne
- Največja hitrost vrtenja: 1300 vrtljajev na minuto
- Vrsta ležaja: ohišje
- Življenjska doba: do 50 000 ur
- Priključki: 3-PIN
- Raven hrupa: 22,1 dB
- Največji pretok zraka: 46,1 CFM
- Statični tlak: 1,05 mmH2O
- Osvetlitev ozadja: ne
- Nazivna napetost: 12 VDC
- Moč: 1,8 W
- Dolžina: 25 mm
- Širina: 120 mm
- Višina: 120 mm
- Paket: 3 kosi
- Teža: 522,6 g
- Priložena dodatna oprema: montažni komplet
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.