VENU SQ 2, sivo siva/siva pločevinasta GARMIN
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
GARMIN VENU SQ 2, sivo-senčna/ploščata
EAN: 753759304829
Opis izdelka
S pametno uro Garmin Venu Sq 2 bodite na tekočem s svojim zdravjem in telesno pripravljenostjo. Ta sodobna in športna vsestranska ura je zasnovana tako, da vam pomaga spremljati vaš življenjski slog in izboljšati vašo zmogljivost.
Oblikovanje in material
Ura je izdelana iz polimera, ojačanega z vlakni, z okvirjem iz eloksiranega aluminija in silikonskim pasom. Zaslon je zaščiten s steklom Corning Gorilla Glass 3.
Prikaz
1,41-palčni zaslon z ločljivostjo 320 × 360 pik je barvni zaslon na dotik AMOLED z možnostjo stalnega prikaza.
Povezljivost
Ura je združljiva z operacijskima sistemoma iOS in Android, podpira Bluetooth, ATN ter satelitski sprejem GPS, GLONASS in GALILEO. Ponuja tudi brezstično plačevanje Garmin Pay.
Senzorji
Ura ima zapestni senzor srčnega utripa Garmin Elevate, kompas, merilnik pospeška, termometer in senzor okoliške svetlobe. Ima tudi pulzni oksimeter za merjenje nasičenosti krvi s kisikom.
Funkcionalnost
Ura ponuja številne pametne funkcije in športne funkcije za fitnes/telesno vadbo. Omogočajo celodnevno spremljanje korakov, zaužitih kalorij, prevožene razdalje, intenzivne dejavnosti, srčnega utripa, frekvence dihanja in še več.
Življenjska doba baterije
Baterija ure zdrži do 11 dni v načinu pametne ure, do 12 dni v načinu pametne ure z varčevanjem baterije, do 26 ur v načinu GNSS samo z GPS, do 7 ur v načinu GNSS z vsemi sistemi in predvajanjem glasbe ter do 20 ur v načinu GNSS z vsemi sistemi.
Dimenzije in teža
Za obseg zapestja 125-190 mm. Dimenzije ohišja (brez traku) (Š × V × G) 40,6 × 37,0 × 11,1 mm. Teža ohišja 38 g.
Barva
Elegantna kombinacija barve Slate / Shadow Grey.
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.