Vertikalna brezžična miška Kensington Pro Fit® Ergo
72,26 €
54,19 €
44,42 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
! PIŠITE ZA CENO! "Podajte si roko z miško. Vertikalna brezžična miška Kensington Pro Fit® Ergo zagotavlja nevtralen položaj vaše roke in zapestja. To zagotavlja višjo raven udobja med delom. V neodvisni študiji, ki so jo izvedli profesionalni ergonomi*, so uporabniki navpično miško ocenili kot najbolj udobno in potrdili, da ponuja najbolj naraven položaj roke. - Zaradi izoblikovanega, naravnega (46,7°) naklona je zapestje v nevtralnem, naravnem položaju, kot pri stiskanju rok, kar odpravlja pritisk na mehka tkiva. - Podaljšani rob brezžične miške zagotavlja popolno podporo malemu prstu, kar zagotavlja bolj gladko splošno gibanje večje mišične skupine. - Popolnoma funkcionalna miška z gumbom za pomikanje, gumbom za premikanje levo, desno, naprej in nazaj ter 4 nastavitvami občutljivosti DPI (800/1000/1200/1600). - Preprosto priključite nano sprejemnik prek USB in miško lahko začnete uporabljati brezžično na razdalji do 20 metrov. - Indikator nizke porabe baterije vas opozarja, da je čas za zamenjavo baterije. Ena priložena baterija AA zdrži do enega leta - odvisno od tega, kako pogosto jo uporabljate. - 2,4 GHz nano sprejemnik USB lahko priročno shranite v miško, ko je ne uporabljate. To praktično preprečuje, da bi ga izgubili. - Univerzalna združljivost z operacijskimi sistemi Windows, macOS, Chrome in Android prek 2,4 GHz sprejemnika USB nano. *Vir: Študija VSI Risk Management and Ergonomics, Inc. iz leta 2019."
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.