Viking powerbank go10, 10000 mAh, črna
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Viking Power Bank go10, 10000 mAh, črna
Praktičen pomočnik za vsakodnevno nošenje
Majhen in lahek powerbank z zmogljivostjo 10000 mAh/37Wh.
Prilagodljivost pri polnjenju
Dva 37W izhoda in trije vhodi za različne terminale.
Prijeten spremljevalec za vsakodnevno uporabo
Idealen za delo, šolo, šport in druge dejavnosti.
Tehnične specifikacije:
- Oznaka: viking
- Model: VIKING go10 10000mAh
- Zmogljivost: 10000 mAh/37Wh
- Baterija: Polimerna litijeva baterija
- Velikost: 99 * 62 * 22 mm
- Teža: 190 g
- Izhodna napetost/tok USB 2.0: 5V/3A
- Vhodna napetost/tok USB-C: DC5V/2A
- Vhodna napetost/tok strele: DC5V/2A
- Vhodna napetost/tok mikro USB: DC5V/2A
- Najmanjše število polnjenj: 500x
- Čas polnjenja: približno 5 ur
- Dodatna oprema: kabel micro USB, navodila v češčini
- Svetloba LED: Da: .
- Material: ABS PC
Zaščita za vašo varnost
Napajalna banka je opremljena s številnimi zaščitami za varno uporabo.
- Zaščita pred prekomernim polnjenjem
- Zaščita pred prekomernim tokom
- Zaščita pred prenapetostjo
- Zaščita pred kratkim stikom
- Toplotna zaščita
- Zaščita pred spontanim praznjenjem
- Zaščita pred nevarnim praznjenjem
- Samodejni nadzor polnilnega toka in napetosti
Viking go10 - Vaša energija je vedno z vami
Prenosni powerbank z dejansko zmogljivostjo 10 000 mAh.
Uporabljajte kadar koli in kjer koli z 2 izhodoma in 3 vhodi.
Velikost le 10 cm in teža le 190 g za enostavno prenašanje.
Velik in jasen zaslon LED ter svetilka za vaše udobje.
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.