2-Power PA5149U-1BRS baterija za prenosni računalnik 14,4 V 3860 mAh

- 39%

simbolična fotografija

2-Power PA5149U-1BRS baterija za prenosni računalnik 14,4 V 3860 mAh
številka artikla
AG981556
OEM
PA5149U-1BRS
Proizvajalec
2-Power
Točke zvestobe: 6
0 ocen
Na zalogi 1 kos, 13.5.2024 že pri vas

216,49 €

132,33 €

108,47 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 122,77 €
Na zalogi 1 kos, 13.5.2024 že pri vas

132,33 €

216,49 €

108,47 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

1 leto garancije Funkcija Baterija za prenosni računalnik , glavna omrežna baterija za prenosne računalnike Kemijska sestava baterije Litijev polimer , lahka polnilna baterija Standardna življenjska doba Napetost 14,8 V Kapaciteta 3860 mAh Pravokotna oblika Proizvajalec To je originalni Toshibin izdelek OEM Nadomešča : PA5149U-1BRS 4INP7/60/80 Primerno za : ZA TOSHIBA za Tecra Z40-A za Tecra Z40-B-13U za Tecra Z40-A-10K za Tecra Z40-B-13Z za Tecra Z40-A-10T za Tecra Z40-B-144 za Tecra Z40-A-10X za Tecra Z40-B-149 za Tecra Z40-A-110 za Tecra Z40-B-14D za Tecra Z40-A-150 za Tecra Z40-B-150 za Tecra Z40-A-17K za Tecra Z40-B-15D za Tecra Z40-AK01M za Tecra Z40-B-15M za Tecra Z40-AK03M za Tecra Z40-B-161 za Tecra Z40-AK05M za Tecra Z40-C za Tecra Z40-AK06M za Tecra Z40-C-103 za Tecra Z40-B za Tecra Z40-C-105 za Tecra Z40-B K12M za Tecra Z40-C-106 za Tecra Z40-B K24M za Tecra Z40-C-107 za Tecra Z40-B-104 za Tecra Z40-C-108 za Tecra Z40-B-105 za Tecra Z40-C-10R za Tecra Z40-B-126 za Tecra Z40-C-11E za Tecra Z40-B-128 za Tecra Z40-C-11F za Tecra Z40-B-12E za Tecra Z40-C-11N za Tecra Z40-B-12F za Tecra Z40-C-11P za Tecra Z40-B-12G za Tecra Z40T-A za Tecra Z40-B-12P za Tecra Z40T-B za Tecra Z40-B-12Q za Tecra Z40T-C za Tecra Z40-B-138 za Tecra Z50 za Tecra Z40-B-13N za Tecra Z50-A

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.