Xiaomi Amazfit GTS, puščavsko zlato
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Tanko kovinsko ohišje
9,4 mm tanko in 24,8 g lahko aluminijasto ohišje za udobno prileganje in eleganten videz.
Zaslon amoled s 340 ppi in prilagodljivi pripomočki
1,65-palčni zaslon AMOLED s 340 PPI, enostaven za branje, s 7 prilagodljivimi ikonami.
12 športnih načinov in vgrajen GPS glonass
Oglejte si 12 različnih športov: tek na prostem, tekalno stezo, hojo, kolesarjenje/kolesarjenje, eliptični trenažer, plavanje v bazenu/na prostem, plezanje, alpinizem, smučanje in vadbo. GPS GLONASS natančno spremlja vaše poti.
Biotracker™ PPG senzor srčnega utripa
Zelo natančen optični senzor srčnega utripa, ki ga je razvil Huami za neprekinjeno spremljanje srčnega utripa med vadbo.
Odpornost na vodo do 5 ATM
Zasnovan je tako, da zdrži vse vaše športne dejavnosti. Certificirano do 5 ATM ali 50 metrov globine.
Obvestilo
Prejemajte obvestila o dohodnih klicih, e-poštnih sporočilih, sporočilih in drugem.
Sledenje spanju
Spremlja in analizira vaš spanec.
Tehnični parametri:
- Zaslon: 1,65", AMOLED, 340 PPI, ločljivost 348 x442, kaljeno steklo Corning Gorilla 3
- Material zapestnice: Silikon
- Dolžina zapestnice: 120 mm 87 mm
- Širina zapestnice: 20 mm
- Telo ure: Aluminij PA
- Premer ohišja: 43,25 x 36,25 mm. Debelina 9,4 mm
- Teža: 38,7 g (s trakom) 24,8 g (brez traku)
- Brezžična povezljivost: Bluetooth 5.0 / BLE
- Baterija: 220 mAh litijeva polimerna baterija. Do 14 dni običajne uporabe*. Čas pripravljenosti: 30 dni.Čas polnjenja: ~2,5 ure
- Vodotesnost: certificirana do 5 ATM (do globine 50 metrov)
- Lokacija: GPS GLONASS (različica MimoLite)
- Senzorji: optični senzor srčnega utripa BioTracker™ PPG, 6-osni merilnik pospeška, 3-osni magnetni senzor, barometer (meri zračni tlak), svetlobni senzor
- Dodatna oprema: polnilna podloga in uporabniški priročnik.
- Podprte naprave: Android 5.0 in novejši aliIOS 10.0 in novejši
- APP: Amazfit APP
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.