Xiaomi Buds 3 (beli)

- 67%

simbolična fotografija

Xiaomi Buds 3 (beli)
Xiaomi Buds 3 (beli)
Xiaomi Buds 3 (beli)
Xiaomi Buds 3 (beli)
Xiaomi Buds 3 (beli)
številka artikla
31239670
OEM
36265
Proizvajalec
Xiaomi
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Xiaomi Buds 3 (beli)

EAN: 6934177758140

Hibridno odpravljanje hrupa

Do 40 dB zaradi zmogljivega čipa ANC.

3-mikrofonsko odpravljanje šumov

Jasni klici tudi v hrupnih prostorih.

3 načini ANC

  • Lahkoten režim za sprostitev v kavarni.
  • Uravnotežen režim za sprehode v parku.
  • Globok način za hrupno vožnjo na podzemno železnico.

Dvojni načini filtriranja

Način transparentnosti za poslušanje okolice, ne da bi sneli slušalke.

Izboljšane glasovne frekvence za jasen klepet v hrupnih okoljih.

Dvojni magnetni dinamični gonilnik

Zaradi treh širokih frekvenčnih pasov in občutljivega prehodnega odziva zagotavlja več podrobnosti.

Kakovost zvoka Hi-Fi

Podrobna nastavitev krivulje frekvenčnega odziva za občutek nošenja slušalk kot v profesionalni snemalni sobi.

32 ur dolgo delovanje baterije

7 ur z eno slušalko in do 32 ur s polnilnim ohišjem.

Povezovanje dveh naprav

Povezljivost z dvema napravama hkrati.

Upravljanje na dotik

Enostavno preklapljajte način, ustavite glasbo in upravljate druge funkcije.

Udobno in varno za nošenje

4,6 g lahkega telesa vsake slušalke, ergonomska zasnova.

Odpornost na prah in vodo IP55

Brezskrbno poslušanje med potenjem v telovadnici.

Podpira brezžično polnjenje

Združljiv s polnilniki s certifikatom Qi.

Tehnične specifikacije:

  • Kapaciteta baterije: 38 mAh (slušalka), 480 mAh (polnilno ohišje)
  • Trajanje baterije slušalke: približno 7 ur (ANC izklopljen)
  • Skupna življenjska doba baterije: približno 32 ur (ANC izklopljen)
  • Vrata za polnjenje: tip C
  • Čas polnjenja: 83 min.
  • Brezžična povezljivost: Bluetooth 5.2
  • Doseg Bluetooth: 10 m
  • Teža: 4,6 g (slušalka), 62 g (skupaj)

Vsebina paketa:

  • Slušalke
  • Ohišje za polnjenje
  • Polnilni kabel tipa C
  • slušalke za ušesa
  • priročnik

Parametri

Vrsta blaga
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.