Xiaomi Redmi Note 12/4GB/128GB/Onyx Gray
215,61 €
176,73 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Xiaomi Redmi Note 12/4GB/128GB/Onyx Gray
EAN izdelka: 6941812716090
Oblikovanje in vzdržljivost
Odporen na brizganje zaradi certifikata IP53.
Zaslon je zaščiten s steklom Corning® Gorilla® Glass 3.
Zmogljivost in pomnilnik
Moč procesorja Snapdragon® 685 z osmimi jedri.
Frekvenca procesorja do 2,8 GHz.
4 GB RAM za nemoteno delovanje.
128 GB uporabniškega pomnilnika, ki ga je mogoče razširiti do 1 TB s kartico microSD.
Prikaz
6,67-palčni zaslon FHD AMOLED DotDisplay z ločljivostjo 2400 x 1080.
Visoka frekvenca osveževanja 120 Hz za gladko izkušnjo.
Povezljivost in omrežja
- Podpora za omrežja 2G, 3G in 4G.
- Povezljivost prek USB-C in 3,5-milimetrskega priključka.
- Wi-Fi 2,4 GHz, 5 GHz in Bluetooth 5.0.
- Podpora za NFC in IR Blaster.
Senzorji in varnost
Stranski bralnik prstnih odtisov in AI Face Unlock za hitro in varno odklepanje.
Fotoaparat
- Trojna zadnja kamera 50 MP 8 MP 2 MP AI.
- Glavna kamera 50 MP z zaslonko f/1,8.
- 8MP ultraširokokotna kamera z zaslonko f/2,2, 120° FOV.
- Makro kamera 2 MP z zaslonko f/2,4.
- Sprednja kamera 13 MP z zaslonko f/2,45.
Baterije in polnjenje
Kapaciteta baterije 5.000 mAh.
Hitro polnjenje z močjo 33 W.
Dimenzije in teža
Dimenzije 165,66 mm x 75,96 mm x 7,85 mm.
Teža 183,5 g.
Garancija
24 mesecev garancije.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.