Yealink SIP-T53 IP. Tel., PoE, 3,7 bar. LCD, 8 prog. Tl

simbolična fotografija

Yealink SIP-T53 IP. Tel., PoE, 3,7 bar. LCD, 8 prog. Tl
številka artikla
AH55450667
OEM
PV274498
Proizvajalec
YEALINK
Točke zvestobe: 40
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Telefon je zasnovan za manj zahtevne vodje, ki zahtevajo kakovostno, preprosto in hitro delovanje telefona IP. 7-palčni črno-beli položajni zaslon Dvojni gigabitni ethernetni priključek Tehnologija HD Voice z Yealink Acoustic Shield Vrata UBS za snemanje klicev Yealink T53 je zasnovan za vse uporabnike, ki morajo vsakodnevno komunicirati s svojo ekipo, poslovnimi partnerji ali strankami. Telefon zagotavlja napredne funkcije telefonije, pretakanje zvoka HD in veliko prilagodljivost. Telefoni podjetjem vseh velikosti zagotavljajo visokokakovostno, na prihodnost odporno in edinstveno rešitev, ki povečuje učinkovitost komunikacije in sodelovanja po zelo dostopni ceni. Telefon odlikujejo elegantna zasnova, velik osvetljen zaslon in visoka ločljivost. Popolnoma nastavljiv zaslon nato ustreza potrebam gledanja zaslona pod različnimi koti ali v različnih svetlobnih pogojih. Odlično kakovost zvoka zagotavlja tehnologija Yealink Acoustic Shield, ki s pomočjo več mikrofonov ustvari navidezni "ščit" med zvočnikom in zunanjim virom zvoka. Ko je ta funkcija vklopljena, so zvoki od zunaj blokirani ali utišani, tako da vas na drugi strani slišijo jasno in razločno. Zaradi tega je idealen kandidat za prometne in hrupne delovne prostore, kot so klicni centri in pisarniška okolja. Zanimiv bonus tega telefona je možnost takojšnje izmenjave vsebine z drugo stranjo. Ta funkcija omogoča hitre razprave in pospešuje sprejemanje odločitev. Telefon podpira združljivost z brezžičnimi telefoni DECT prek ključa Yealink DD10K. Tako lahko nemoteno preklapljate klice med namiznim telefonom in brezžičnim telefonom, ki temelji na tehnologiji DECT. Na telefon lahko priključite tudi razširitveni modul Yealink EXP50. Vmesnik USB 2.0 Podatkovni vmesniki Ethernet, WiFi, Bluetooth, USB Omrežne storitve Fiksni IP, DHCP, PPPoE NAT Da QoS 802.1p/q, DSCP Zaslon - tip Črno-beli Zaslon - velikost 3,7 Standardi VoIP SIP Število računov SIP 12 Hands-Free Da Prilagoditev zvonjenja in glasnosti klica Da Prikaz datuma in časa Da Preusmeritev klica, zadržanje, prenos Čakajoči klic (CW) Da Upravljanje prek spleta in telefona Diagnostično sledenje, syslog

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.