YubiKey 5C Nano - USB-C, ključ/žeton z večfaktorsko avtentikacijo, podporo za OpenPGP in pametno kartico (2FA)
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
YubiKey 5C Nano
YubiKey 5C Nano je miniaturni žeton najnovejše generacije. Zasnovan je za povezavo prek vrat USB-C in omogoča močno enofaktorsko, dvo- in večfaktorsko preverjanje pristnosti.
Značilnosti
- Podpora FIDO2 za prijavo brez gesla
- Podpora FIDO U2F in OTP za spletne storitve in namizne aplikacije
- Varno shranjevanje zasebnih ključev s podporo za OpenPGP (RSA 4096) in pametne kartice/CCID (skladne s PIV)
- Vodoodporna zasnova za trajno povezavo v vrata USB
- Pomaga v boju proti lažnemu prikazovanju in zlonamerni programski opremi
- Zanesljivo delovanje v operacijskih sistemih Windows, macOS in Linux
Tehnične specifikacije
- Dimenzije: 12 mm x 10,1 mm x 7 mm
- Teža: 1 g
- Vodoodpornost: da
- Mehanska odpornost: da
- Podprti protokoli: statično geslo, YubiKey OTP, OATH-HOTP (dogodek), OATH-TOTP (čas), pametna kartica (skladna s PIV), OpenPGP, FIDO U2F (Universal Second Factor), FIDO2
- Vmesnik: USB-C
- Vrsta naprave: tipkovnica HID, pametna kartica CCID, naprava FIDO HID
- Kriptografija: RSA 2048, RSA 4096 (samo PGP), ECC p265, ECC p384
- Združljivost: Windows, MacOS, Linux, Android
Dodatne informacije
- EAN: 5060408461518
- Država porekla: ZDA in Švedska
- Producent.
- Garancija: 24 mesecev
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.