Zvočniki EDIFIER R1280T, 42W, rjavi

- 9%

simbolična fotografija

Zvočniki EDIFIER R1280T, 42W, rjavi
Zvočniki EDIFIER R1280T, 42W, rjavi
Zvočniki EDIFIER R1280T, 42W, rjavi
Zvočniki EDIFIER R1280T, 42W, rjavi
Zvočniki EDIFIER R1280T, 42W, rjavi
Zvočniki EDIFIER R1280T, 42W, rjavi
Zvočniki EDIFIER R1280T, 42W, rjavi
Zvočniki EDIFIER R1280T, 42W, rjavi
Zvočniki EDIFIER R1280T, 42W, rjavi
številka artikla
3525480
OEM
6923520263882
Proizvajalec
Belkin
Točke zvestobe: 5
0 ocen
Na zalogi 1 kos, 10.5.2024 že pri vas

114,41 €

103,77 €

85,06 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 100,93 €
Na zalogi 1 kos, 10.5.2024 že pri vas

103,77 €

114,41 €

85,06 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Zvočniki EDIFIER R1280T, 42W, rjavi

Univerzalno napajanje za nemoteno uporabo kjer koli na svetu.

Par vhodov RCA

Za možnost priključitve več virov zvoka hkrati.

Brezžični nadzor

Za priročne nastavitve glasnosti in izklopa zvoka.

Tehnične specifikacije

  • Skupna moč: 21 W x 2
  • SNR: >=85 dBA
  • Vhodna občutljivost: 750 mV - 50 mV
  • Izkrivljanje: <=0,05 %
  • Subwoofer/basna enota: 4 palci (106 mm), 6 Ohmov
  • Enota visokotonca: povprečni 13 mm svileni visokotonec, 4 Ohm
  • Teža: 4,9 kg neto | 5,65 kg bruto
  • Dimenzije: 5,75 x 9,5 x 7 palcev / 146 x 234 x 196 mm

Zvok studijske kakovosti

Visokotonec s svileno kupolo in 4-palčni nizkotonec zagotavljata trdno ravnovesje, presenetljive podrobnosti in kristalno čist zvok.

Udobje uporabe

Na stranski plošči so gumbi za nastavitev najpomembnejših funkcij. V trenutku lahko spremenite ne le glasnost, temveč tudi visoke in nizke tone.

Dvojni vhod RCA

R1280Ts ponuja vznemirljivo priložnost za priročno povezovanje naprav in odkrivanje nepozabnih doživetij glasbene zabave.

Elegantna in elegantna zasnova

Leseno ohišje zvočnika učinkovito zmanjšuje akustično resonanco, odpravlja nepotrebne vibracije in izboljšuje kakovost zvoka.

Parametri

Specifikacija sklopa
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.