Zvočniki EDIFIER S360DB, 155W, rjavi

- 15%

simbolična fotografija

Zvočniki EDIFIER S360DB, 155W, rjavi
Zvočniki EDIFIER S360DB, 155W, rjavi
Zvočniki EDIFIER S360DB, 155W, rjavi
Zvočniki EDIFIER S360DB, 155W, rjavi
številka artikla
3525459
OEM
6923520266180
Proizvajalec
Belkin
Točke zvestobe: 21
0 ocen
Na zalogi 5 kos, v petek že pri vas

498,96 €

425,29 €

348,60 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 410,29 €
Na zalogi 5 kos, v petek že pri vas

425,29 €

498,96 €

348,60 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Zvočniki EDIFIER S360DB

Zvočniki za odličen zvok

Komplet zvočnikov EDIFIER S360DB je idealen za računalniške sobe in dnevne sobe.

V kompletu najdete pravi ojačevalnik CLASS-D s tehnologijo DSP in dekoder Qualcomm aptX.

Oblikovanje in materiali

Visokokakovostni leseni vinil in vezan les MDF zmanjšujeta resonanco škatle.

Ta kombinacija materialov zagotavlja kristalno čist zvok in odličen videz.

Zvočniki

Komplet je opremljen s 4-palčnimi srednjetonskimi zvočniki in visokotonci s planarno membrano razreda Hi-Fi.

Za mogočen in bučen zvok se uporablja 8-palčni globokotonec.

Povezovanje

Poleg povezave Bluetooth V4.1 zvočnik omogoča tudi povezavo prek dveh vhodov AUX, optičnega vhoda in koaksialnega vhoda.

Nadzor

Z brezžičnim daljinskim upravljalnikom lahko dostopate do upravljalnikov glasnosti in predvajanja.

Tehnične specifikacije

  • Skupna moč: 155 W
  • Izhodna moč: Satelitski zvočniki: 2x10W 2x30W Subwoofer: 70W
  • Razmerje med signalom in šumom: Torej: >= 85 dBA Sw: >= 85 dBA
  • Frekvenčni odziv: R/L: 60 Hz - 40 kHzSW: 40 Hz - 150 Hz
  • Zvočni vhod: PC/AUX/optični/koaksialni/Bluetooth
  • Upravljanje: nadzor glasnosti, nastavitev nizkih tonov in višine zvoka na daljinskem upravljalniku
  • Nizkotonec: 8-palčni, magnetno zaščiten, 4 Ohm
  • Sredinski zvočnik: 4-palčni, magnetno zaščiten, 8 Ohm
  • Zvočnik: planarni diagraf
  • Teža: 21,2 kg
  • Dimenzije: nizkotonec: 275 x 299 x 322 mm, satelitski zvočniki: 140 x 253 x 415 mm

Parametri

Specifikacija sklopa
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.