ADATA Zunanji trdi disk 4TB 2, 5" USB 3.1 DashDrive Durable HD650, črn (gumijast, odporen na udarce)
188,54 €
154,54 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ADATA zunanji trdi disk 4TB 2,5" USB 3.1 DashDrive Durable HD650
Črna, guma, odporna na udarce.
Varnost vaših podatkov je naša prednostna naloga.
ADATA HD650 je zasnovan tako, da je vzdržljiv in eleganten. Z gumijasto prevleko in trislojno konstrukcijo je ta zunanji trdi disk vedno pripravljen zaščititi vaše podatke.
Velika zmogljivost za vse vaše datoteke
ADATA HD650 ponuja do 4 TB prostora za shranjevanje. To pomeni, da je dovolj velik za shranjevanje vseh vaših datotek, ne glede na to, ali gre za dokumente, fotografije, videoposnetke ali igre.
Modri indikator LED
HD650 je opremljen z modrim indikatorjem LED, ki prikazuje stanje napajanja in prenosa podatkov.
Visoka odpornost
Pokrov diska je izdelan iz trpežne kompozitne plastike, ki je zelo odporna proti praskam in poškodbam.
Najnovejša tehnologija za hiter prenos podatkov
HD650 uporablja SuperSpeed USB 3.1, ki zagotavlja visoke hitrosti prenosa podatkov. Prav tako je popolnoma združljiv z operacijskim sistemom Windows 10.x in starejšimi operacijskimi sistemi.
Tehnične specifikacije
- Zmogljivost: 4 TB
- Barva: črna
- Dimenzije: 126,8 x 98,5 x 26,7 mm
- Teža: 390 g
- Vmesnik: USB 3.1 (nazaj združljiv z USB 2.0)
- Tekstura: plastika / guma
- Delovna temperatura: od 5 °C do 50 °C
- Delovna napetost: DC 5V, 900 mA
- Sistemske zahteve:Windows XP/Vista/7/8/8.1/10, Mac OS X 10.6 ali novejši, Linux Kernel 2.6 ali novejši
- Garancija: 3 leta
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.