Aligator V710 Senior, Dual SIM, rdeča in srebrna stojalo za polnjenje
53,64 €
43,97 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Aligator V710 Senior, Dual SIM, rdeča in srebrna stojalo za polnjenje
Eleganten in praktičen telefon za starejše.
Gradnja in načrtovanje
Eleganten "V" z 2,8-palčnim kontrastnim zaslonom.
Enostavna uporaba in dolga življenjska doba baterije.
Udobna tipkovnica in lučka LED za obvestila.
Upravljanje in funkcije
Neposreden nadzor svetilke, fotoaparata in branja sporočil SMS.
Svetlobna dioda LED za obveščanje o sporočilih in klicih.
Samodejna nastavitev časa iz omrežja operaterja.
Varnostne funkcije
Zaščita pred nenamernim izklopom.
Fotografije stikov in hitre izbire za enostavno klicanje.
SOS Locator za prikaz lokacije telefona na zemljevidu.
Oprema in vzdržljivost
Vgrajena svetilka LED se aktivira s pritiskom na gumb.
Objektiv fotoaparata za fotografiranje.
Li-Ion baterija za dolgo življenjsko dobo z enim polnjenjem.
Specifikacije
- Višina: 105 mm
- Širina: 56 mm
- Globina: 16,9 mm
- Teža: 99 g
- Zaslon: 2,8-palčni, barvni TFT
- Ločljivost: 240x320 px
- Baterija: Li-Ion 800 mAh
- Pomnilnik za telefonske stike: 300
Druge specifikacije
- Pomnilnik za sporočila SMS: 100
- Podpora za pomnilniško kartico MicroSD do 256 GB
- Polnjenje in podatki: micro USB
- Slušalke za prostoročno uporabo: Slušalke: priključek Jack 3,5 mm
- SOS SMS: Da
- Število prednastavitev gumba SOS: 5
Vsebina paketa
- Telefon
- Potovalni polnilnik
- Stojalo za polnjenje
- Uporabniški priročnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.