APPLE 10, 9" iPad (10. generacija) Wi-Fi 64GB - Modra
515,49 €
498,82 €
408,87 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
APPLE 10,9-palčni iPad (10. generacija) Wi-Fi 64GB - Modra
Elegantna tablica z 10,9-palčnim zaslonom Liquid Retina, čipom A14 Bionic, izboljšano kamero, priključkom USB-C in sistemom iPadOS 16.
Delo in večopravilnost
Zmogljiv čip A14 Bionic in celodnevna baterija s kapaciteto 28,6 Wh zagotavljata nemoteno delovanje in nemoteno celodnevno večopravilnost.
Visoka kakovost zvoka
Dva vgrajena mikrofona in stereo zvočniki omogočajo snemanje zvočnih posnetkov in podcastov kjerkoli in kadarkoli.
Izboljšana kamera
S širokokotno zadnjo kamero 12 MP lahko zajemate dragocene trenutke, skenirate dokumente in snemate videoposnetke v ločljivosti do 4K.
Idealno za videokonference
Sprednja 12 MP ultra širokokotna kamera v vodoravni orientaciji s centriranjem posnetka zagotavlja visoko kakovost za klice FaceTime, videokonference in videoposnetke selfijev.
Udobno pisanje
Magična tipkovnica Magic Keyboard Folio, ki se prodaja ločeno, je popolna dodatna oprema za iPad. Omogoča intuitivno tipkanje ter enostavno in natančno upravljanje s 14 funkcijskimi tipkami in veliko sledilno ploščico. Na zadnji strani ohišja je tudi stojalo za udobno gledanje.
Sodobna povezljivost
Izjemno hitro internetno povezljivost zagotavlja brezžična tehnologija Wi-Fi 6 802.11ax, vrata USB-C pa omogočajo povezavo z zunanjimi zasloni, doki in drugimi perifernimi napravami.
Specifikacije
- Diagonala zaslona: 10,9", ločljivost zaslona 2360 × 1640, tip zaslona Liquid Retina (IPS)
- Procesor: šestjedrni procesor Apple A14 Bionic s frekvenco 3.100 (3,1 GHz) MHz
- Pomnilnik: 64 GB pomnilnika flash
- Senzorji: merilnik pospeška (G-senzor), žiroskop
- Kamera: sprednja in zadnja spletna kamera 12 MP
- Komunikacija: Wi-Fi, Bluetooth
- Vhodi in izhodi: vrata USB tipa C
- Baterija: Običajna življenjska doba baterije 10 ur.
- Operacijski sistem: iPadOS
- Dimenzije: širina izdelka 179,5 mm, višina izdelka 248,6 mm, globina izdelka 7 mm, teža izdelka 477 g
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.