Aruba 3810M 16SFP 2-slojno stikalo JL075AR OBNOVITEV

- 12%

simbolična fotografija

Aruba 3810M 16SFP  2-slojno stikalo JL075AR OBNOVITEV
Aruba 3810M 16SFP  2-slojno stikalo JL075AR OBNOVITEV
številka artikla
3726339
OEM
JL075AR
Proizvajalec
HP Enterprise
Točke zvestobe: 215
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Aruba 3810M 16SFP 2-slojno stikalo JL075AR OBNOVITEV

EAN izdelka: 190017074726

Ključne lastnosti

Napredno stikalo z dinamično segmentacijo, nizko latenco in robustnostjo.

Zagotavlja napredno varnost in upravljanje omrežja prek Aruba ClearPass Policy Manager, Aruba AirWave in Aruba Central.

Modularna vrata 10GbE in 40GbE za brezžično združevanje.

HPE Smart Rate za visokohitrostno večgigabitno pasovno širino (IEEE 802.3bz) in napajanje PoE .

Pripravljenost za definiranje programske opreme z vmesniki REST API in podporo za OpenFlow.

Varnost

Filtriranje izvornih vrat omogoča komunikacijo samo med določenimi vrati.

Secure FTP za varen prenos datotek v stikalo in iz njega.

Varna lupina šifrira vse prenesene podatke za oddaljen dostop do CLI prek omrežij IP.

Blokiranje naslovov MAC preprečuje določenemu naslovu MAC, da bi se povezal z omrežjem.

Zaščita DHCP blokira pakete DHCP pred nepooblaščenimi uporabniki.

Parametri

PoE budget (W)
Maksimalno število vrat
Upravljanje
Število vrat LAN
Hitrost prenosa LAN (Mbps)
Število vrat PoE Out
Število vrat Combo
Število vrat SFP28
Število SFP vrat
0, 8
Število SFP+ vrat
Podprti standardi PoE
Ventilator
Število vrat QSFP+
Število vrat QSFP28

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.