ASRock MB Sc AM4 A520M-HVS, AMD A520M, 2xDDR4, HDMI

simbolična fotografija

ASRock MB Sc AM4 A520M-HVS, AMD A520M, 2xDDR4, HDMI
ASRock MB Sc AM4 A520M-HVS, AMD A520M, 2xDDR4, HDMI
ASRock MB Sc AM4 A520M-HVS, AMD A520M, 2xDDR4, HDMI
ASRock MB Sc AM4 A520M-HVS, AMD A520M, 2xDDR4, HDMI
ASRock MB Sc AM4 A520M-HVS, AMD A520M, 2xDDR4, HDMI
številka artikla
3380617
OEM
A520M-HVS
Proizvajalec
ASRock
Točke zvestobe: 3
0 ocen
Na zalogi > 20 kos, 15.5.2024 že pri vas

64,44 €

52,82 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 63,57 €
Na zalogi > 20 kos, 15.5.2024 že pri vas

64,44 €

52,82 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

ASRock MB Sc AM4 A520M-HVS, AMD A520M, 2xDDR4, HDMI

Koda izdelka: 4710483932311

Opis izdelka

Osnovna plošča ASRock A520M-HVS je zasnovana za namizne procesorje AMD AM4 Socket Ryzen™ serije 3000, 4000 G ter serije 5000 in 5000 G.

Tehnične specifikacije

Zasnova napajanja: 6 faz

Podpora pomnilniku: DDR4 4733 (OC)

Reže PCIe: 1 x PCIe 3.0 x16, 1 x PCIe 3.0 x1

Grafični izhodi: D-Sub, HDMI

Zvok: 7.1 CH HD Audio (zvočni kodek Realtek ALC887)

SATA: 4 x SATA3, 1 x Ultra M.2 (Gen3 x4 in SATA3)

USB: 6 x USB 3.2 Gen1 (4 x zadaj, 2 x spredaj), 6 x USB 2.0 (2 x zadaj, 4 x spredaj)

Edinstvene funkcije

  • ASRock Super Alloy
  • Premium 50A Power Choke
  • Sapphire Black PCB
  • Visoka gostota steklene tkanine PCB
  • ASRock Ultra M.2 (PCIe Gen3 x4 in SATA3)
  • ASRock Full Spike Protection (za vse vhode USB, avdio in LAN)
  • ASRock Live Update & APP Shop

Podpora za operacijski sistem

Microsoft Windows 10 64-bitni / 11 64-bitni

Certificiranje

FCC, CE

ErP/EuP ready (potreben je ErP/EuP ready napajalnik)

Parametri

Chipset
M.2 slot
PCI
PCI Express x1
USB 2
SATA 3
PCI Express x16
HDMI
VGA
DVI
DisplayPort
Led Header
TPM
USB C
LAN
3.5mm Jack
LPT port
COM port
USB 3
Socket (vtičnica)
Format matične plošče
Tehnologija pomnilnika RAM
RAID podpora
1, 10
Za procesorje
Število pomnilniških rež
Brezžična povezava

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.