Beats Studio Buds/ANC/BT/Wireless/Blue
223,42 €
183,13 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Beats Studio Buds - Popolnoma brezžične slušalke z odpravljanjem šumov
Glavne značilnosti
Edinstvena akustična platforma za dinamičen in uravnotežen zvok.
Aktivno odpravljanje šumov (ANC) za globoko potopitev v poslušanje.
Način prepustnosti za zaznavanje sveta okoli vas.
Enostavno seznanjanje z napravami Apple in Android.
Par mikrofonov za kakovostno zajemanje glasu.
Odpornost na znoj in vodo po specifikaciji IPX44.
Mehke slušalke v treh velikostih za udobje in optimalno zvočno zatesnitev.
Do 8 ur poslušanja (do 24 ur s polnilnim ohišjem).
Siri aktivirajte z glasom z besedami "Hey Siri".
Bluetooth razreda 1 za večji doseg z minimalnimi izpadi.
Univerzalno polnjenje prek USB-C.
Podrobnosti
Najboljši zvok
Slušalke Beats Studio Buds uporabljajo edinstveno akustično platformo za kompakten, dinamičen in uravnotežen zvok.
Nadzor nad hrupom
Aktivno odpravljanje šumov (ANC) blokira nezaželen hrup iz okolice, medtem ko lahko v načinu Transmittance poslušate svet okoli sebe.
Energija za ves dan
Slušalke lahko predvajajo do 8 ur, žepna polnilna torbica pa omogoča dve dodatni polnjenji.
Izberite, kar vam ustreza
Mehke silikonske slušalke v treh velikostih za udobje in optimalno zvočno zatesnitev.
Ostanite v stiku
Slušalke Beats Studio Buds imajo zaradi tehnologije Bluetooth razreda 1 daljši brezžični domet z minimalnim izpadom.
Združljiv z izdelki Apple in Android
Slušalke Beats Studio Buds se z enim dotikom preprosto povežejo z napravami Apple in Android.
Tehnične specifikacije
- Višina: rokav 2,55 cm, gumb 1,5 cm
- Dolžina: rokav 7,2 cm, gumb 2,05 cm
- Širina: rokav 5,1 cm, gumb 1,85 cm
- Teža: ohišje 48 g, gumb 5 g, celota 58 g
Slušalke so odporne na znoj in vodo po standardu IPX4 ter se brezžično povezujejo prek povezave Bluetooth.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.