BROTHER tiskalnik etiket PT-E300VP - 18 mm, TZe trakovi, mobilni, s kovčkom, tiskalnik etiket za industrijo in elektriko - marker
136,12 €
111,57 € Brez DDV
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Lastnosti in specifikacije
Splošno
Napajalnik da
Vrsta priročnika za instrumente
Največja širina traku 18 mm
Vrsta uporabe industrija
Samodejni izklop da
Vrsta rezanja polno
Osvetljen LCD-zaslon
Ročno izvajanje
Vrsta tipkovnice QWERTY
Število pomnilniških mest 50
Število tipk 64
Tehnologija toplotnega prenosa
Nastavitev enot (mm/inch) da
Velikost zaslona 15 znakov x 3 vrstice - 67 mm x 40 mm
Barva plašča Oranžna in črna
Jeziki angleščina, nemščina, francoščina, španščina, portugalščina, italijanščina, nizozemščina, danščina, norveščina, švedščina, finščina, madžarščina, češčina, poljščina, romunščina, slovenščina, slovaščina, hrvaščina, turščina, brazilska portugalščina
Akumulatorska baterija Li-Ion Da
Potrošni material
Vrsta traku TZe
Dimenzije in teža
Dimenzije 133 (Š) x 220 (V) x 74 (G)
V paketu
Napajalnik da
Kabel napajalnika da
Kovček da
Uporabniški priročnik da
Garancijska kartica da
Zapestni trak da
Baterija Li-Ion Da
Potrošni material 18 mm črno na rumeni podlagi, laminirano - izredno lepljivo (8 m)
Oblikovanje nalepke
Okviri 7
Simboli 384
Poravnajte besedilo na sredino, v blok, levo, desno
Poudarjanje da
Navpično tiskanje da
Vnaprej določene postavitve nalepk
Funkcija označevanja kablov da
Program za oblikovanje nalepk
Okviri 7
Orientacija nalepke vodoravna, navpična
Vodnik za izdelavo kabelskih nalepk
Poravnajte besedilo na sredino, levo
Jeziki angleščina, nemščina, francoščina, španščina, portugalščina, italijanščina, nizozemščina, danščina, norveščina, švedščina, finščina, madžarščina, češčina, poljščina, romunščina, slovenščina, slovaščina, hrvaščina, turščina, brazilska portugalščina
Zaporedno številčenje Da
Garancija
Garancija 2 leti
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.