BROTHER tiskalnik nalepk PT-D450VP - 18 mm, TZe trak USB z ohišjem profesionalni z velikim osvetljenim zaslonom

simbolična fotografija

BROTHER tiskalnik nalepk PT-D450VP - 18 mm, TZe trak USB z ohišjem profesionalni z velikim osvetljenim zaslonom
BROTHER tiskalnik nalepk PT-D450VP - 18 mm, TZe trak USB z ohišjem profesionalni z velikim osvetljenim zaslonom
številka artikla
3386955
OEM
PTD450VPYJ1
Proizvajalec
Brother
Točke zvestobe: 4
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Lastnosti in specifikacije

Splošno

Tip instrumenta namizni računalnik
Največja širina traku 18 mm
Vrsta uporabe pisarna
Alkalne baterije 6 kosov AA (LR03, HR03)
Samodejni izklop da
Vrsta vrtečega se avtomobila
Osvetljen LCD-zaslon
Velikost zaslona 16 znakov x 3 vrstice
Barva plašča Črna
Zasnova namizne plošče
Vrsta tipkovnice QWERTY
Jeziki angleščina, nemščina, francoščina, španščina, portugalščina, italijanščina, nizozemščina, danščina, norveščina, švedščina, finščina, madžarščina, češčina, poljščina, romunščina, slovenščina, slovaščina, hrvaščina, turščina, brazilščina
Število pomnilniških mest 50
Število tipk 65
Tehnologija toplotnega prenosa
Nastavitev enot (mm/inch) da

Potrošni material

Širina 3,5, 6, 9, 12, 18 mm
Trak tipa TZe

Dimenzije in teža

Dimenzije 188 (Š) x 177 (V) x 72 (G) mm
Teža naprave 740 g g

V paketu

Napajalnik da
Kabel napajalnika da
Kasete s trakom 18 mm bel trak s črnim tiskom (4 m)
Kabel USB da
Uporabniški priročnik da
Garancijska kartica da

Oblikovanje nalepke

Pisave 14
Okviri 99
Format vrstice da
Simboli 617
Poravnajte besedilo na sredino, v blok, levo, desno
Poudarjanje da
Navpično tiskanje da

Vnaprej določene postavitve nalepk

Funkcija označevanja kablov da

Program za oblikovanje nalepk

Kopija I.00
Pisave Vse nameščene pisave pravega tipa
Okvirji 154
Orientacija nalepke vodoravna, navpična
Vodnik za izdelavo kabelskih nalepk
Jeziki angleščina, nemščina, francoščina, španščina, portugalščina, italijanščina, nizozemščina, danščina, norveščina, švedščina, finščina, madžarščina, češčina, poljščina, romunščina, slovenščina, slovaščina, hrvaščina, turščina, brazilščina
Zaporedno številčenje Da
Zaznavanje velikosti traku da
Poravnajte besedilo na sredino, levo, desno

Potrošni material in dodatki

Širine traku 3,5, 6, 9, 12, 18 mm

Garancija

Garancija 2 leti

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta tiskalnika črtne kode
Ločljivost
Tehnologija tiska
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.