CARNEO GuardKid roza mini
91,20 €
74,75 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Pametna ura CARNEO GuardKid
Varnost in zaščita za vaše otroke v enem paketu.
Dvosmerna komunikacija in sledenje lokaciji
Z uro lahko kadar koli komunicirate z otrokom. Lahko pokličete ali pošljete glasovno sporočilo.
S pomočjo sistema GPS lahko spremljate trenutno lokacijo in zgodovino gibanja svojega otroka.
Z enim polnjenjem zdrži do 96 ur
Vgrajena 430 mAh baterija zagotavlja dolg čas delovanja ure.
Vgrajena kamera in barvni zaslon
S kamero lahko ustvarite fotografijo dogajanja okoli otroka. Barvni zaslon prikazuje vse, kar potrebujete.
Priročno upravljanje prek aplikacije za pametne telefone
Prenesete lahko aplikacijo "SeTracker2" za Android in iOS, s katero lahko preprosto upravljate uro.
Lokalizacija GPS
Spremljanje otroka z aplikacijo je preprosto in učinkovito.
Ograja GEO
Določite lokacije, ki so varne za vašega otroka. Ko zapustite območje, prejmete obvestilo.
Poslušanje na daljavo in ustvarjanje fotografij
Ura je opremljena z mikrofonom za poslušanje okolice. S kamero lahko posnamete fotografijo.
Varnost podatkov
Komunikacija med uro in aplikacijo je zaščitena na najvišji ravni.
Zakaj kupiti uro CARNEO GuardKid ?
Integrirano poučevanje kamere in matematike.
Opozorilo pri snemanju ure z roke.
Priročno upravljanje prek aplikacije za pametne telefone.
Možnost dvosmerne komunikacije ali prikritega prisluškovanja.
Gumb SOS in telefonski imenik.
Teleso ure, odporno na brizganje vode.
Možnost pošiljanja glasovnih sporočil v uro.
VSEBINA EMBALAŽE
1× ura Carneo GuardKid
1× polnilni kabel
1× uporabniški priročnik
TEHNIČNI PARAMETRI
Barva: roza
Material: plastika
Baterija: 430 mAh akumulatorska baterija
Širina: 4,3 cm
Višina: 4,3 cm
Globina: 1,4 cm
Ločljivost zaslona: 240*240
Dimenzije zaslona: okrogle 2,4 cm
Zaslon na dotik: kapacitivni zaslon na dotik IPS
Teža: 42 g
Trak: obseg roke najmanj 105 mm, največ 198 mm
Kamera: 1,3 milijona slikovnih pik
Čas pripravljenosti: približno 4 dni
Čas polnjenja: Približno 1 ura
Podpora: kartice microSD in microSIM "niso vključene"
BT: 3.0
Odpornost: odporen na dež - IPX2
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.