CONNECT IT Univerzalni adapter za prenosne računalnike 90W
36,34 €
35,04 €
28,72 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
CONNECT IT Univerzalni adapter za prenosne računalnike 90W
Opis izdelka
CONNECT IT Univerzalni adapter za prenosne računalnike 90 W je izjemno kompakten in zmogljiv adapter za prenosne računalnike.
Značilnosti
- Izhodna moč: 90 W
- Samodejna nastavitev z indikatorjem LED
- Število zamenljivih konic: 11
- Dolžina vhodnega kabla: 120 cm
- Dolžina izhodnega kabla: 120 cm
- Dimenzije: 107,5 × 45,9 × 29,6 mm
- Vhod: 100-240V ~ 50/60Hz 2A AC
- Izhod: 12/15/16/18(18,5)/19(19,5)/20/24 V DC
- Zaščita pred prenapetostjo, nadtokom in kratkim stikom
- Delovna temperatura in vlažnost: 0 do 45 °C/90 %
Združljivost s končnim pokrovčkom
Adapter je združljiv z 11 različnimi priključki, ki so primerni za različne vrste prenosnih računalnikov različnih proizvajalcev, vključno s Sonyjem, Fujitsujem, Toshibo, NEC, Lenovom, IBM-om in drugimi.
Podrobnosti o združljivosti priključkov
Podrobne informacije o združljivosti terminalov so na voljo na naslednjem seznamu:
- Zunanja/notranja velikost: 6,5/4,4 mm za SONY, Fujitsu
- Zunanja/notranja velikost: 6,5/4,4 mm za SONY, Fujitsu
- Zunanja/notranja velikost: 6,3/3,0 mm za Toshiba, NEC
- Zunanja/notranja velikost: 5,5/2,5 mm za Lenovo, IBM
- Zunanja/notranja velikost: 5,5/2,5 mm za NEC, Lite-On, Delta, Toshiba, Acer, ASUS, Dell, LS, Gateway, Lenovo, IBM, Fujitsu, HP, Compaq
- Zunanja/notranja velikost: 5,5/1,7 mm za Acer, Dell, HP, Lite-On
- Zunanja/notranja velikost: 4,8/1,7 mm za Acer, ASUS, Delta, NEC, LG, HP, Compaq
- Zunanja/notranja velikost: 7,4/5,0 mm za Dell
- Zunanja/notranja velikost: 7,4/5,0 mm za HP, Compaq
- Zunanja/notranja velikost: 5,5/2,1 mm za Acer
- Zunanja/notranja velikost: 7,9/5,5 mm za IBM, Lenovo
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.