Creative Labs Sound Blaster X4
141,80 €
116,23 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Creative Labs Sound Blaster X4
EAN: 5390660194733
Splošni opis
Zunanja zvočna kartica USB DAC in ojačevalnik visoke ločljivosti 7.1 s funkcijama Super X-Fi® in SmartComms.
Glavne značilnosti
- Ojačevalnik za studijske slušalke do 600 ohmov
- Izravnava zvoka za nadzor glasnosti dveh virov
- Dolby Digital Live
- Trije načini EQ in način Direct
- Komplet SmartComms s samodejnim utišanjem zvoka in odpravljanjem šumov
- CrystalVoice za jasne posnetke in komunikacijo v igri
Specifikacije
DAC: Dinamični razpon (stereo): 114 dB, THD N (stereo): 0,001 %
ADC: Dinamični razpon: 104 dB, THD N: 0,0017 %
Največja frekvenca vzorčenja: 24 bitov/192 kHz
Ojačevalnik za slušalke
- Podprta impedanca slušalk: 32-600 ohmov
- Visoko ojačanje: 150-600 ohmov (2,3 V RMS pri 150 ohmih, 2,9 V RMS pri 600 ohmih)
- Izhodna impedanca: 10 ohmov
- Nizko ojačenje: 32-149 ohmov (1,2 V RMS)
Igraj
- Optični izhod: PCM 16/24-bit/48, 96, 192 kHz
- Dolby Digital Live: 16 bitov, 48 kHz
- Stereo: PCM 16/24-bit/48, 96, 192 kHz
- Prostorski zvok 7.1: PCM 16/24-bit/48, 96 kHz
Snemanje
- Mikrofonski vhod: 16/24-bit/48, 96 kHz
- Optični vhod: 16/ 24-bit/48, 96 kHz
- Linijski vhod: 16/24-bit/48, 96 kHz
Možnosti povezave
- 1x optični izhod TOSLINK
- 1x 3,5 mm zadnji izhod
- 1x 3,5-milimetrski sredinski/podstavni izhod
- 1x 3,5-milimetrski priključek za slušalke/slušalke
- 1x 3,5-milimetrski vhod za zunanji mikrofon
- 1x 3,5-milimetrski sprednji izhod
- 1x 3,5 mm stranski izhod
- 1x vrata USB-C za PC/Mac
- 1x 3,5-milimetrski kombinirani priključek optični/linijski vhod
Zvočna tehnologija
- Sound Blaster Acoustic Engine
- Super X-Fi
- CrystalVoice
- Način skavta
Parametri
Dimenzije: 130,5x130,5x40,6 mm
Teža: 384 g
Sistemske zahteve
- Prosta vrata USB 2.0/USB 3.0 ali Bluetooth Low Energy
- Windows, macOS, PS5, PS4, Nintendo Switch, Android, iOS
Vsebina paketa
- Sound Blaster X4
- Kabel USB-A z USB-C (2 m)
- Optični kabel (1 m)
- Letak SmartComms
- Kratek vodnik
- Garancijska kartica
Garancija: 2 leti
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.