D-Link DGS-1250-52X, 48-portno gigabitno pametno upravljano stikalo s 4x 10G SFP

simbolična fotografija

D-Link DGS-1250-52X, 48-portno gigabitno pametno upravljano stikalo s 4x 10G SFP
številka artikla
AG474810
OEM
DGS-1250-52X/E
Proizvajalec
D-Link
Točke zvestobe: 36
0 ocen
Na zalogi 8 kos, 16.5.2024 že pri vas

723,69 €

593,19 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 700,11 €
Na zalogi 8 kos, 16.5.2024 že pri vas

723,69 €

593,19 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

D-Link DGS-1250-52X je gigabitno pametno upravljano stikalo L2/L3 z 48 10/100/1000Base-T RJ-45 priključki in 4 dvostopenjskimi 1G/10G SFP priključki za povezljivost navzgor ali s strežnikom, s podporo za gigabitne oddajnike SFP in 10G SFP . Serija DGS-1250 ima obsežen nabor funkcij L2 (npr. VLAN, zaznavanje zank, združevanje povezav, zrcaljenje vrat, protokoli Spanning Tree STP/RSTP/MSTP, IGMP/MLD Snooping itd.) in statično usmerjanje L3 (4 vmesniki IP, največ 124/50 vnosov statične tabele IPv4/IPv6). Varnostne funkcije (ACL, 802.1x, MAC Security, IP-MAC-Port binding itd.) in funkcije upravljanja QoS zagotavljajo zanesljivo delovanje omrežja). Upravljanje stikala poteka prek spletnega vmesnika ali ukazov SNMP. Za sisteme kamer sta na voljo način spletnega vmesnika Surveillance Mode in funkcija Auto-Surveillance VLAN za samodejno dodeljevanje elementov sistema kamer v ločeno omrežje VLAN z višjo prioriteto. Za centralno upravljanje omrežja sta na voljo brezplačno programsko orodje D-Link Network Assistant (DNA) in napredna platforma D-View7. Serija DGS-1250 je stroškovno učinkovita rešitev 10G kot hrbtenično stikalo za mala in srednje velika podjetja (SMB) ali kot dostopovno stikalo v podjetniških omrežjih. Za DGS-1250 velja 5-letna garancija. Ob registraciji izdelka na samopostrežnem portalu (na naslovu www.dlink.com, razdelek "Podpora" -> "Potrebujete pomoč?") v 30 dneh po nakupu proizvajalec nato zagotovi tako imenovano omejeno doživljenjsko garancijo, ki poteče 5 let po koncu prodaje. V času trajanja garancije je vključena tudi storitev NBD, ki naslednji delovni dan pošlje nadomestno enoto, zahtevek pa se odda prek zgoraj omenjenega samopostrežnega portala. Upravljana stikala z 10G priključki Serija DGS-1250 Razpoložljivost izdelka (revizija A). 48x 1000BASE-T RJ-45 vrat 4x 1G/10G SFP uplink vrata Funkcije L2 in L3 Lite Celoten nabor standardiziranih ukazov CLI1, spletni vmesnik, konzolna vrata Modeli PoE z močjo do 370 W Dvojna vdelana programska oprema in konfiguracija Omejena doživljenjska garancija po registraciji

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.