D-Link DGS-1250-52XMP 52-portno gigabitno pametno stikalo PoE, 48x GbE PoE , 4x SFP , PoE 370W
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
D-Link DGS-1250-52XMP 52-portno gigabitno pametno stikalo PoE
EAN: 790069467905
D-Link DGS-1250-52XMP zagotavlja svojemu omrežju potrebno zmogljivost. To pametno stikalo ponuja 48 10/100/1000Base-T RJ-45 vrat s podporo 802.3at PoE in 4 dvostopenjska vrata 1G/10G SFP .
Varnost in kakovost storitev
Stikalo ponuja varnostne funkcije, kot so ACL, 802.1x, MAC Security in IP-MAC-Port binding. Funkcija QoS zagotavlja zanesljivo delovanje omrežja.
Centralno upravljanje omrežja
Za centralno upravljanje omrežja sta na voljo brezplačno programsko orodje D-Link Network Assistant (DNA) in napredna platforma D-View7.
Specifikacije
- 48 x 10/100/1000Mbps PoE s samodejnim pogajanjem
- 4 x vrata SFP
- Proračunska moč PoE 370 W s 15,4 W na vrata
- Statična pot
- Samodejni nadzor VLAN
- Samodejno Voice VLAN
- Dvojne slike
- Dvojne konfiguracijske datoteke
- Preklopna zmogljivost 176 Gb/s
- Največja poraba energije 443,6 W (PoE On), 57,2 W (PoE Off)
- Pol-/polni dupleks, samodejno pogajanje, Auto MDI/MDIX
- Nadzor pretoka IEEE 802.3x
- Agregacija povezav 802.3ad
- Asimetrični VLAN
- prednostne čakalne vrste 802.1p
- ACL na podlagi MAC/IP
- 802.1X nadzor dostopa v osnovni bazi vrat, varnost vrat
- LLDP, LLDP-MED, pametna vezava, segmentacija prometa
- D-Link Safeguard Engine
- Upravljanje prek spleta, kompaktni vmesnik CLI
- Podpora za D-View 7.0
- Dimenzije: 440 x 430 x 44 mm
- Teža: 3,85 kg
Garancija
Za stikala DGS-1250 velja 5-letna garancija. Če izdelek registrirate v 30 dneh po nakupu, vam proizvajalec nudi omejeno doživljenjsko garancijo, ki poteče 5 let po koncu prodaje.
V času trajanja garancije je vključena tudi storitev NBD, ki naslednji delovni dan pošlje nadomestno enoto, zahtevek pa se odda prek samopostrežnega portala.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.