Dell Premier brezžična miška z možnostjo polnjenja - MS7421W - grafitno črna

simbolična fotografija

Dell Premier brezžična miška z možnostjo polnjenja - MS7421W - grafitno črna
številka artikla
AGDLM00617
OEM
570-BBDM
Proizvajalec
Dell
Točke zvestobe: 3
0 ocen
Na zalogi 1 kos, v četrtek že pri vas

60,11 €

49,27 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 52,03 €
Na zalogi 1 kos, v četrtek že pri vas

60,11 €

49,27 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Zagotovite si neprekinjeno produktivnost z miško s polnilno baterijo, ki s polnim polnjenjem zdrži do šest mesecev. Povežite do tri naprave in jih napolnite v samo dveh minutah za celodnevno delo. Največje udobje Vedno pripravljeni: uživajte v brezskrbnem 6-mesečnem trajanju baterije, ko jo v celoti napolnite v samo treh urah. Hitro dvominutno polnjenje s priloženim kablom USB-C zagotavlja celodnevno delo brez prekinitev. Povežite se in brez težav preklapljajte med tremi napravami z dvojno 2,4 GHz RF brezžično povezavo in Bluetooth. Premišljena zasnova: univerzalnega sprejemnika za seznanjanje nikoli ne izgubite zaradi namenske reže za strojne ključe, ki vam omogoča, da ga priročno pustite v miški, ko ga ne uporabljate. Barva Grafitno črna Brezžična povezljivost - 2,4 GHz ali Bluetooth 5.04 Microsoft Swift Pair5 Življenjska doba baterije 6 mesecev 1 Optični senzor LED Mehansko pomikanje Privzeta ločljivost (DPI) 1600; nastavljiva z Dell Peripheral Manager - 1000, 1600, 2400, 4000 7 gumbov Dimenzije Višina 1,40 palca / 35,44 mm Dolžina 4,00 palca / 101,76 mm Širina 2,44 palca / 61,88 mm Dolžina polnilnega kabla 1000 mm Teža 0,18 funta / 80 g3 Podpora za operacijski sistem 2,4 GHz -Windows 7, Windows 8.1 in 10; Mac; Linux (Red Hat Enterprise 8.0 /Ubuntu 18.4); Chrome; in operacijski sistem Android Bluetooth -Windows 8.1 in 10; Mac; Linux (Red Hat Enterprise 8.0 /Ubuntu 18.4); Chrome; in Android OS Dell Peripheral Manager (DPM) -Windows 10 ali novejši Programska oprema Dell Peripheral Manager (združljiv z Windows) -Parjenje naprav - Gumbi za bližnjice programov - Prilagodite DPI - Prikaz stanja baterije/povezave - Posodobitev vdelane programske opreme 3-letna garancija Advanced Exchange Service2 Lastnosti izdelka 1. Programirljivi gumbi | 2. Gumb za način povezave | 3. Kolesce za pomikanje (programirljivo: nagib v levo, klik, nagib v desno) | 4. Način seznanjanja: RF 2,4 GHz | 5. Način seznanjanja: Bluetooth 5.0 | 6. Optični senzor | 7. Stikalo za vklop | 8. Polnilna vrata USB-C Garancija 3-letna storitev napredne zamenjave (dostava naslednji delovni dan) Kaj je v škatli Brezžična miška Dell Premier z možnostjo polnjenja - MS7421W Polnilni kabel USB-C (od USB-C do USB-C) Dokumentacija

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.