Logitechova brezžična miška M720 Triathlon
64,98 €
58,15 €
47,66 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Logitechova brezžična miška M720 Triathlon
Vrsta: brezžična
Vmesnik: 2,4 GHz
Največja ločljivost: 1000 DPI
Tehnologija: optična
Število gumbov: 8
Barva: črna
Vrsta napajanja: baterija AA
Opis
Z miško M720 Triathlon boste uspešni v svetu številnih naprav. Nemoteno preklapljajte med tremi računalniki ter hitro krmarite po dokumentih in spletnih straneh.
Tehnologija enostavnega preklopa
Miško povežite s tremi računalniki in med njimi preprosto preklapljajte s pritiskom na gumb, ki je priročno nameščen pod vašim palcem.
Izjemno hitro pomikanje
Z vrtenjem kolesca hitro pomikate dolge dokumente in spletne strani.
Trajna, posebej oblikovana konstrukcija
M720 je izdelan tako, da zdrži do 10 milijonov klikov, saj gumbi zdržijo do 10 milijonov klikov.
Življenjska doba baterije 24 mesecev
Življenjska doba te miške z eno baterijo AA je podaljšana na 24 mesecev.
Prilagojeno delovanje
S prenosom programske opreme Logitech Options sprostite vse možnosti svoje miške in jo prilagodite svojim potrebam v operacijskih sistemih Mac OS X in Windows.
Tehnične specifikacije
- Vrsta povezave: brezžična Bluetooth Smart in 2,4 GHz
- Brezžični doseg: 10 m
- Indikatorji LED: indikator baterije
- Priključek/napajanje: Da, stikalo
- Podrobnosti o bateriji: 1 x AA
- Življenjska doba baterije: 24 mesecev
- DPI (najmanjši/največji): 1 000 ±
- Tehnologija zaznavanja: Logitech Advanced Optical Sensing
- Ločljivost senzorja: 1000 dpi
- Kolesce za pomikanje: 3G Core
- Število gumbov: 8
Dimenzije izdelka
- Teža: 0,135 kg
- Višina: 11,50 cm
- Širina: 7,40 cm
- Globina: 4,50 cm
Dimenzije pakiranja
- Teža: 0,176 kg
- Višina: 18,40 cm
- Širina: 9,30 cm
- Globina: 12,60 cm
EAN: 5099206065086
Garancijski rok: 24 mesecev
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.