DELLova brezžična miška za več naprav - MS5320W - Titan Gray
37,11 €
31,61 €
25,91 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Dellova brezžična miška za več naprav - MS5320W - Titan Gray
Tehnične specifikacije
- Povezava: brezžična
- Vmesnik: Bluetooth
- Združljive baterije: AA
- Tehnologija: optična
- Občutljivost: 1 600 DPI
- Teža: 84 g
- Barva: Titan Gray
Opis izdelka
Dellova večopravilna brezžična miška MS5320W vam omogoča enostavno delo na treh napravah hkrati.
Baterija zdrži 36 mesecev, zato vam ni treba skrbeti, da bi se baterija izpraznila in bi morali poiskati nadomestno.
S to oblikovano brezžično miško lahko nemoteno delate na namiznem in prenosnem računalniku ter napravi 2 v 1.
Z dvojnim načinom Bluetooth 5.0 in 2,4 GHz brezžične povezave lahko s klikom na gumb preprosto preklapljate med prenosnikom, namiznim računalnikom ali sistemom 2 v 1.
S funkcijo Microsoft Swift Pair i takoj povežite katero koli napravo, združljivo s sistemom Windows 10, prek povezave Bluetooth, ne da bi morali vsakič znova konfigurirati nastavitve.
Ta miška je združljiva z različnimi operacijskimi sistemi Windows, Mac, Chrome, Linux in Android ter omogoča največjo prilagodljivost.
Delajte dlje brez prekinitev. Z baterijo, ki zdrži do 36 mesecev, ta miška zagotavlja, da vam ne bo treba skrbeti za njeno zamenjavo.
Hitri odzivi s senzorjem 1600 DPI vam pomagajo pri lahkotnem krmarjenju, še posebej na zaslonu visoke ločljivosti 4K.
Optični senzor omogoča natančno sledenje in je idealen za uporabo na večini namiznih površin.
Intuitivno nameščeni gumbi za bližnjice na oblikovani miški omogočajo enostavno krmarjenje po spletnih mestih in aplikacijah.
Programska oprema Dell Peripheral Manager vam omogoča učinkovito prilagajanje in upravljanje tipkovnic in miši.
Združite svoje naprave in tipke za hitri dostop za enostaven dostop do želenih aplikacij in funkcij.
Ogledate si lahko tudi stanje baterije in povezave ter pridobite najnovejše posodobitve vdelane programske opreme - vse, kar ustreza vašim potrebam.
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.