EVOLVEO EasyPhone XD, mobilni telefon za starejše s stojalom za polnjenje (bel)
42,42 €
34,77 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
EVOLVEO EasyPhone XD - Mobilni telefon za starejše
Proizvajalec.
EAN: 8594161338338
Oblikovanje in nadzor
EVOLVEO EasyPhone XD je eleganten mobilni telefon v sodobni beli barvi. Ponuja preprosto upravljanje in velik barvni zaslon.
Velik barvni zaslon
Telefon je opremljen z velikim 2,3-palčnim kontrastnim barvnim zaslonom z ločljivostjo 320 x 240 pik.
Enostavno upravljanje
Velike številke in črke so dobro berljive, posamezni gumbi na tipkovnici pa so ločeni, kar omogoča enostavno pisanje besedil in vnos telefonskih številk.
Praktične funkcije
Telefon ponuja številne praktične funkcije, ki povečujejo udobje uporabnika.
Stojalo za polnjenje
Telefonu je priloženo priročno stojalo za polnjenje, ki samodejno začne polniti baterijo, ko vstavite telefon.
Klic SOS in sporočilo SMS v sili
Na zadnji strani telefona je gumb SOS, ki samodejno izbere številke, ki ste jih izbrali, in pošlje sporočilo v sili, ko ga pritisnete.
Radio FM in Bluetooth
Telefon je opremljen z radiem FM z vgrajeno anteno in podpira povezavo Bluetooth za prostoročno telefoniranje.
Pomnilniška kartica
Telefon podpira predvajanje glasbenih datotek, shranjenih na kartici microSDHC.
Druge funkcije
- Najlažja uporaba za enostavno klicanje in pošiljanje sporočil SMS ali MMS
- Namenski 3 gumbi (M1, M2, M3) za priljubljene stike na tipkovnici telefona
- Možnost dodelitve fotografije stiku
- Namenski gumb za kamero
- Glasen zvočnik in zvonjenje
- Stojalo za enostavno polnjenje baterije
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.