EVOLVEO EasyPhone XD, mobilni telefon za starejše s stojalom za polnjenje (bel)

simbolična fotografija

EVOLVEO EasyPhone XD, mobilni telefon za starejše s stojalom za polnjenje (bel)
EVOLVEO EasyPhone XD, mobilni telefon za starejše s stojalom za polnjenje (bel)
številka artikla
3546168
OEM
EP-600-XDW
Proizvajalec
Evolveo
Točke zvestobe
2
0 ocen
Na zalogi 4 kos, v četrtek že pri vas

47,52 €

38,95 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 41,75 €
Na zalogi 4 kos, v četrtek že pri vas

47,52 €

38,95 € Brez DDV

Opis in parametri

EVOLVEO EasyPhone XD - Mobilni telefon za starejše

Proizvajalec.

EAN: 8594161338338

Oblikovanje in nadzor

EVOLVEO EasyPhone XD je eleganten mobilni telefon v sodobni beli barvi. Ponuja preprosto upravljanje in velik barvni zaslon.

Velik barvni zaslon

Telefon je opremljen z velikim 2,3-palčnim kontrastnim barvnim zaslonom z ločljivostjo 320 x 240 pik.

Enostavno upravljanje

Velike številke in črke so dobro berljive, posamezni gumbi na tipkovnici pa so ločeni, kar omogoča enostavno pisanje besedil in vnos telefonskih številk.

Praktične funkcije

Telefon ponuja številne praktične funkcije, ki povečujejo udobje uporabnika.

Stojalo za polnjenje

Telefonu je priloženo priročno stojalo za polnjenje, ki samodejno začne polniti baterijo, ko vstavite telefon.

Klic SOS in sporočilo SMS v sili

Na zadnji strani telefona je gumb SOS, ki samodejno izbere številke, ki ste jih izbrali, in pošlje sporočilo v sili, ko ga pritisnete.

Radio FM in Bluetooth

Telefon je opremljen z radiem FM z vgrajeno anteno in podpira povezavo Bluetooth za prostoročno telefoniranje.

Pomnilniška kartica

Telefon podpira predvajanje glasbenih datotek, shranjenih na kartici microSDHC.

Druge funkcije

  • Najlažja uporaba za enostavno klicanje in pošiljanje sporočil SMS ali MMS
  • Namenski 3 gumbi (M1, M2, M3) za priljubljene stike na tipkovnici telefona
  • Možnost dodelitve fotografije stiku
  • Namenski gumb za kamero
  • Glasen zvočnik in zvonjenje
  • Stojalo za enostavno polnjenje baterije

Parametri

Vrsta
Diagonala zaslona
Operacijski sistem
Ločljivost zaslona
Vrsta zaslona
Funkcija
Certifikati
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 899 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 53000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.