Garmin GPS športna ura Venu2 Slate/Black Band
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Garmin GPS športna ura Venu2 Slate/Black Band
Garmin predstavlja Venu 2, drugo generacijo svoje elegantne športne ure GPS AMOLED.
Oblikovanje in prikaz
Venu 2 ima zaslon s premerom 45 mm, diagonalo 1,3 palca in ločljivostjo 416 × 416 slikovnih pik.
Tehnologija
Ura uporablja optični senzor srčnega utripa nove generacije in novejši modul GNSS.
Zaslon AMOLED
Dotični zaslon AMOLED visoke ločljivosti zagotavlja jasno in gladko sliko.
Uporaba za šport in prosti čas
Ura omogoča vsestransko uporabo za šport in prosti čas.
Brezžična povezava
Brezžična povezljivost je omogočena prek WiFi, ANT in Bluetooth.
Življenjska doba baterije
Baterija zdrži do 22 ur v načinu GPS ali do 8 ur v načinu GPS poslušanje glasbe.
Vodoodporna zasnova
Ura je vodoodporna do 5 ATM.
Upravljanje energije
Nova funkcija ure je upravljanje energije, ki omogoča varčevanje z energijo baterije.
Aplikacije za šport
Ura meri različne športne dejavnosti in jo je mogoče razširiti z aplikacijami tretjih oseb.
Animirane vaje
Ponujajo vnaprej naložene vadbe z animacijami za vadbo za moč in kardio vadbo, jogo ali pilates.
Merjenje srčnega utripa na zapestju
Ura neprekinjeno meri srčni utrip in beleži podatke v svoj pomnilnik.
Monitor dnevnih aktivnosti
Ura neprekinjeno meri tudi število korakov, prehojeno razdaljo, prehojena nadstropja, porabljene kalorije ter dolžino in kakovost spanja.
Podatkovna polja
Barvni zaslon na dotik AMOLED se odlikuje po barvni reprodukciji in visoki ločljivosti.
Glasba
Ura omogoča sinhronizacijo seznamov predvajanja iz izbranih storitev pretakanja glasbe.
Pametna obvestila
Ko uro povežete z združljivim pametnim telefonom, lahko v njej prejemate e-poštna sporočila, besedilna sporočila in obvestila.
Vremenske informacije
V povezavi z mobilnim telefonom lahko ura prikaže podrobne vremenske informacije.
Zaznavanje nesreč
Če je ura povezana s pametnim telefonom, lahko uporabite varnostne funkcije.
Brezstično plačevanje Garmin Pay™
Brezstično plačevanje GARMIN PAY je ena najbolj zanimivih funkcij pametnih ur.
Aplikacije tretjih oseb
S projektom Connect IQ lahko na uro prenesete dodatne aplikacije, posebna podatkovna polja, gradnike in številčnice.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.