Genesis igralna miza Holm 320, RGB osvetlitev, bela, 120x60cm, 3xUSB 3.0, brezžični polnilec
229,36 €
225,71 €
185,01 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Genesis igralna miza Holm 320
Sodobna igralna miza Genesis Holm 320 s fenomenalno zasnovo v beli barvi in z RGB osvetlitvijo za ustvarjanje edinstvene igralne postaje.
Oblikovanje in gradnja
Stabilna konstrukcija z veliko uporabno površino za udobje in vzdržljivost. Karbonska površina mize za edinstven videz.
RGB osvetlitev ozadja
RGB osvetlitev ozadja s priloženim daljinskim upravljalnikom za upravljanje načinov in učinkov po vaših željah.
Praktične rešitve
Miza ima HUB s tremi priključki USB 3.0 in pladnje za kable za priključitev dodatne opreme in urejanje kablov.
Brezžični polnilec
V mizno ploščo je vgrajen brezžični indukcijski polnilnik za priročno polnjenje mobilnih naprav.
Organizacija prostora
Miza je opremljena s številnimi odstranljivimi policami in držali za najbolj uporabne pripomočke. Držala za slušalke in skodelice na stranici mize ter držalo za igralno ploščico na vrhu mize.
Polica za monitorje
Praktična polica za monitor, ki prihrani prostor na namizju ter poveča ergonomijo in udobje pri delu.
Robustna zasnova
Robustna kovinska konstrukcija za vzdržljivost in stabilnost. Velika uporabna površina za udobje in svobodo gibanja.
Specifikacije
- Material delovne površine: mdf
- Gradnja.
- Dimenzije: 120 x 60 x 75 cm
- Barva: Bela
- Osvetlitev ozadja: da
- Oprema: organizator kablov, polica za monitor, držalo za igralno ploščo, držalo za skodelico, držalo za slušalke
- Lastnosti: vozlišče USB, brezžični polnilnik
- USB HUB: 3x USB 3.0
- Največji prenos (USB HUB): 5 Gb/s
- Vhodna napetost (brezžični polnilec): 5V-2A
- Izhodna moč (brezžični polnilnik): 10 W
- Dolžina: 120 cm
- Širina: 60 cm
- Višina: 75 cm
- Teža: 18 kg
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.