Genesis Nitro 330 (SX33) črno-rdeči igralni stol
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Genesis Nitro 330 (SX33) črno-rdeči igralni stol
Nitro 330 podjetja Genesis je zasnovan za tiste, ki iščejo največje udobje pri igranju iger ali delu z računalnikom.
Najprej udobje
Oblazinjenje stola je napolnjeno z visokokakovostno poliuretansko peno, ki zagotavlja večjo vzdržljivost in prožnost. Sedež in naslonjalo sta oblikovana tako, da zagotavljata maksimalno udobje in podporo hrbtenici.
Trpežna konstrukcija
Stol je zgrajen na jeklenem okvirju, ki je izdelan iz visokokakovostnih materialov za dolgotrajno vzdržljivost in zanesljivost. Zaradi uporabe plinskega bata razreda 3 ima sedež nosilnost do 120 kg.
Funkcionalnost in praktičnost
Stol je opremljen z nastavljivo višino sedeža, funkcijo zibanja in možnostjo vrtenja za 360 stopinj. Na voljo so tudi najlonska kolesca in dodatna blazina z nastavljivo višino za optimalno podporo hrbtenici.
Podpora za podlaket
Blazinice za podlaket so prekrite z mehkim oblazinjenjem, ki povečuje udobje in preprečuje zdrs komolca. To zagotavlja pravilno držo podlakti in večje udobje med dolgimi igralnimi sejami.
Specifikacije
- Material: črna tkanina in rdeče PU usnje
- Nosilnost: 120 kg
- Plinski bat: razred 3
- Nastavitev nagiba sedeža: Da:
- Nastavitev nagiba naslona: Ne
- Dimenzije sedeža: 50x51 cm (širina x globina)
- Dimenzije naslonjala: 54 × 78 cm (širina x višina)
- Višina sedeža: 45-53 cm
- Teža: 16,4 kg
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.