Gigaset A170 Black
29,27 €
20,36 €
16,69 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Gigaset A170 Black
EAN: 4250366850689
Ključne lastnosti
- 18 ur pogovorov z enim polnjenjem
- 200 ur v stanju pripravljenosti
- Shranjevanje do 50 stikov
- Brezžični doseg do 50 metrov
- Doseg 300 metrov na odprtem prostoru
Enostavna uporaba
Velik pregleden zaslon in veliki gumbi za enostavno upravljanje.
Jasen prikaz
Osvetljen grafični zaslon za enostavno orientacijo podnevi in ponoči.
Dolga življenjska doba baterije
Do 18 ur z enim polnjenjem. V načinu pripravljenosti zdrži do 200 ur.
Velika zmogljivost za stike
Shranite do 50 stikov neposredno v telefon.
Funkcija alarma in ID klicatelja
Na zaslonu se prikaže ime ali številka klicatelja. Nastavite lahko tudi alarm.
Možnost nakupa dodatnih enot
Če v svojem domu potrebujete več telefonov, lahko preprosto kupite dodatne enote.
Specifikacije
- Vrsta telefona: Brezžični
- Prikaz: grafični
- Število vrstic zaslona: 3
- Osvetlitev zaslona: Da:
- Doseg signala - v pozidanih območjih: 50 m
- Doseg signala - na prostem: do 300 m
- Priklic ID klicatelja: Da
- Največje trajanje klica: 18 ur
- Število slušalk: 1
- Čas pripravljenosti: 200 ur.
- Telefonski imenik (število stikov): 50
- Budilka: da
- Navigacijski gumb: Da
- Nadzor glasnosti zvonjenja: da
- Nadzor glasnosti: Da:
- Širina izdelka: 4,8 cm
- Višina izdelka: 15,9 cm
- Globina izdelka: 3 cm
- Teža izdelka: 0,1 kg
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.