Gigaset Premium 100HX - Inteligentni upravitelj stikov
81,76 €
69,63 €
57,07 € Brez DDV
Kupiti odprto za 45,77 €
Preverjeno, popolnoma delujoče s polno garancijo
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Gigaset Premium 100HX - Inteligentni upravitelj stikov
Združljivost
- Osnovne postaje Gigaset DECT
- Telefonske baze DECT/GAP drugih proizvajalcev
- Usmerjevalniki DECT/GAP (npr. AVM FRITZ!Box)
- Usmerjevalniki z DECT CAT-iq 2.0/2.1 (npr. Telekom Speedport W724V, TP-LINK Archer VR200v, o2 HomeBox 2)
Splošne funkcije
Imenik do 500 stikov, vsak s 3 telefonskimi številkami
Odlična akustika z zvočnimi profili, ki jih lahko hitro nastavite s funkcijskimi tipkami
Micro-USB za sinhronizacijo podatkov z osebnim računalnikom
Način prostoročnega telefoniranja v odlični kakovosti in polni dvosmernosti
Priključitev naglavnih slušalk s kablom
Visokokakovostni barvni zaslon TFT
Prikaz klica s sliko (Picture CLIP)
Kakovost zvoka
Priročen popolnoma dvostranski način prostoročnega telefoniranja
Prilagodljivi zvočni profili za optimalno akustiko, ki ustreza lokalnim razmeram
Enostavno upravljanje glasnosti s stranskimi gumbi na slušalki
Glasnost zvonjenja je nastavljiva v 5 stopnjah
Vtič (2,5 mm) za priključitev slušalk (mono)
Funkcije imenika in izbiranja
Naslovnica za do 500 stikov (vCard): ime, priimek, 3 telefonske številke, e-pošta, rojstni dan, melodija VIP, slika za PictureCLIP
Prenos vCard v mobilni telefon/PC prek micro-USB
Ponovno izbiranje zadnjih 20 številk
Samodejno ponovno klicanje
Programirljive tipke za hitro izbiranje (tipke 2?9)
Prikaz
Osvetljen barvni zaslon TFT 38 x 32 mm (V x Š), diagonala 46 mm (1,8"), 65.000 barv, 8 vrstic, 128 x 160 pik
Velika urejena pisava za sezname klicateljev in imenik
V načinu mirovanja - Prikaz datuma in časa - Prikaz moči signala in stanja baterije - Prikazne tipke za hitro izbiro funkcij
Med klicem: prikažite trajanje klica
Prikaz klica in signalizacija
Telefonska številka ali ime (CLIP / CNIP)
Slika klicatelja (Slika CLIP)
Individualno zvonjenje - 22 melodij na slušalko - 5 stopenj glasnosti / OFF / nastavljiv crescendo
Prenos slik in melodij zvonjenja za telefon (npr. *.bmp, *.mp3 itd.)
Ogled neodgovorjenih klicev / seznam klicateljev
Seznam klicateljev s telefonsko številko (CLIP) in časom za vse klice (60 vnosov), odhodne, dohodne ali zamujene klice (po 20 vnosov)
Tipkovnica
Visokokakovostna osvetljena tipkovnica
Osvetljena tipka za klicanje/ prostoročno telefoniranje
Tipka za nastavitev zvočnih profilov
Vklop/izklop zaklepanja tipkovnice s tipko #
Nastavljiva samodejna blokada tipkovnice
Meni
Priročen vodnik po menijih v različnih jezikih (D, GB, F, I, E, P, TR itd.)
Enostavno upravljanje z barvnimi ikonami, besedili v menijih in tipkami za prikaz
Funkcije besedilnih sporočil
Pošiljanje in prejemanje SMS-sporočil prek fiksnega omrežja in IP (RTP)
Pošiljanje besedilnih sporočil, dolgih do 612 znakov
Pomnilnik za 50 sporočil SMS
Pošiljanje besedilnih sporočil na e-poštni naslov
Prenos telefonskih številk (vCard) iz besedilnih sporočil v imenik Gigaset PREMIUM 100HX
Povezava z računalnikom
Povezava z računalnikom prek podatkovnega kabla prek mikro USB na slušalki (kabel ni priložen)
Brezplačna programska oprema: Gigaset QuickSync za Microsoft ali Mac
Sinhronizacija imenika s programi MS Outlook in MAC
Druge funkcije
Plug-and-play - zelo enostavna namestitev: razpakirajte, priključite in pokličite (slušalka je registrirana in deluje)
Koledar z mesečnim pregledom in organizatorjem za 30 sestankov z besedilom in ločenim zvonjenjem
opomnik za rojstni dan za vsak vnos v imeniku
Funkcija budilke z nastavljivo melodijo in funkcijo zbujanja
Otroški monitor (varuška) s funkcijo domofona
Funkcija neposrednega klica (otroški klic): s pritiskom na katero koli tipko izberite telefonsko številko.
Ime slušalke, ki ga je mogoče urejati
Podpora za omrežne funkcije, kot so preusmerjanje klicev, čakajoči klici itd.
ECO DECT
Samodejno zmanjšanje oddajne moči glede na razdaljo med slušalko in bazo
Brez sevanja v načinu pripravljenosti, tudi če uporabljate več slušalk, če vse registrirane slušalke podpirajo ECO DECT
Nizka poraba energije zaradi varčnih vtičnih napajalnikov
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.