HP All-in-One Officejet 9720e širokega formata (A3, 22 strani na minuto (A4), USB, Ethernet, Wi-Fi, tiskanje/skeniranje(A4)/kopiranje)
293,34 €
245,37 €
201,12 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
HP All-in-One Officejet 9720e širokega formata
EAN: 196337488038
Domov
Tiskalnik širokega formata za profesionalne rezultate.
Hitrost tiskanja
Črno-belo tiskanje: 22 strani na minuto. 18 strani na minuto v barvah.
Kakovost tiskanja
Črno-bela: ločljivost do 1.200 x 1.200 dpi. Barvno: ločljivost do 4 800 x 1 200 dpi.
Obratovalna obremenitev
Mesečno: do 30.000 strani. 250 do 1.500 strani.
Tehnologija tiskanja
HP Thermal Inkjet. HP PCL3 GUI gonilniki tiskalnika.
Prikaz
2,7-palčni kapacitivni zaslon na dotik CGD.
Procesor
Hitrost procesorja: 1,2 GHz.
Tiskalniške kartuše
Število tiskalnih kartuš: 4 (črna, cian, magenta, rumena).
Nadomestne tiskalne kartuše
Črna originalna kartuša s črnilom HP 936 (približno 1250 strani) in še več.
Mobilno tiskanje
Chrome OS; HP Smart App; Apple AirPrint™; Wi-Fi Direct Printing; Mopria™ Certifikacija.
Povezovanje
1× Ethernet; 1× hitri USB 2.0 (naprava); 1× Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac (dvopasovni).
Podprti operacijski sistemi
Windows 11; Windows 10; macOS 12 Monterey; macOS 11 Big Sur; macOS 13 Ventura; Linux; Chrome OS.
Ravnanje s papirjem
Vhodni pladenj za 250 listov. Izhodni pladenj za 75 listov.
Dvostransko tiskanje
Samodejno (A4/Letter).
Tiskanje brez robov
Da (do velikosti A3 / 11 x 17").
Podprti formati medijev
A4; A5; A6; B5 (JIS); kuverta (DL, C5, C6, Chou No. 3, Chou No. 4); kartica (Hagaki); A3.
Vrste medijev
Navaden papir, HP-jev fotografski papir, HP-jev mat brošurni ali profesionalni papir in še več.
Napajanje
Vhodna napetost: 100 do 240 V AC. ( /-10 %), 50 do 60 Hz.
Poraba energije
0,11 W (ročni izklop), 4,67 W (stanje pripravljenosti), 1,17 W (stanje mirovanja).
Dimenzije in teža
Dimenzije: 581 × 445 × 306 mm. Teža: 14,60 kg.
Garancija
Standardna enoletna HP-jeva garancija za komercialno strojno opremo. Na voljo je podaljšanje garancije.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.