Canon PIXMA Printer TR4650 črno-barvni, MF (tiskanje, kopiranje, skeniranje, oblak), ADF, USB, Wi-Fi
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Tiskalnik Canon PIXMA TR4650 črne barve
Canon PIXMA TR4650 je kompakten večfunkcijski tiskalnik 4 v 1, ki je idealen za domačo uporabo in delo od doma.
Enostavna povezava in nadzor
S podporo za Wi-Fi in oblak se s tiskalnikom enostavno povežete. Upravljanje je preprosto z aplikacijo Canon PRINT.
Enostavna nastavitev in pametna zasnova
Tiskalnik lahko preprosto nastavite z aplikacijo za pametni telefon ali prek spleta. Uporabniku prijazne funkcije vključujejo enostavno zamenjavo kartuš s črnilom in izboljšano nalaganje papirja.
Kakovostno tiskanje
Pigmentirano črno črnilo zagotavlja ostro besedilo, medtem ko barvna barvila na osnovi barvil zagotavljajo bogate barve v dokumentih in na fotografijah.
Okolju prijazno
Embalaža tiskalnika vsebuje manj plastike, kar zmanjšuje vpliv na okolje.
Varčevanje s papirjem in časom
Samodejno obojestransko tiskanje in podajalnik 20 listov ADF za kopiranje in optično branje večstranskih dokumentov povečata učinkovitost.
Tehnične specifikacije:
- Model: PIXMA TR4650 / PIXMA TR4651
- Funkcije: Wi-Fi, tiskanje, kopiranje, optično branje, faksiranje in povezljivost v oblak
- Ločljivost tiskanja: do 4.800 × 1.200 dpi
- Tehnologija tiskanja: 2 kartuši FINE (BK, CL)
- Hitrost črno-belega tiskanja: Približno 8,8 vrtljajev na minuto
- Hitrost barvnega tiskanja: Približno 4,4 vrtljaja na minuto
- Hitrost tiskanja fotografij: 10 × 15 cm (4" × 6") tiskanje brez robov: približno 65 sekund
Dostava vključuje:
- Tiskalnik 4 v 1 - serija PIXMA TR4650
- 2 kartuši FINE
- Napajalni kabel
- Kabel za faks/telefon
- Priročniki in drugi dokumenti
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.