HP-jeva miška - miška Z3700, brezžična, Black Onyx

simbolična fotografija

HP-jeva miška - miška Z3700, brezžična, Black Onyx
HP-jeva miška - miška Z3700, brezžična, Black Onyx
HP-jeva miška - miška Z3700, brezžična, Black Onyx
HP-jeva miška - miška Z3700, brezžična, Black Onyx
številka artikla
3326863
OEM
V0L79AA#ABB
Proizvajalec
HP
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Na zalogi > 20 kos, v torek že pri vas

20,37 €

16,70 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 19,96 €
Na zalogi > 20 kos, v torek že pri vas

20,37 €

16,70 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Brezžična miška HP Z3700 - Črna oniks

Ta brezžična miška podjetja HP je elegantna in praktična. Oblikovana je z mislijo na vaše potrebe in okuse.

Elegantna zasnova

Miška HP Z3700 izstopa s svojo elegantno zasnovo, ki se ujema z vašimi najljubšimi HP-jevimi napravami.

Brezžična povezljivost

Brezžična povezava 2,4 GHz zagotavlja zanesljivo povezljivost brez nepotrebnih kablov.

Dolga življenjska doba baterije

Z eno samo baterijo AA lahko deluje do 16 mesecev. Miška HP Z3700 je bila zasnovana za največjo vzdržljivost.

Značilnosti

  • Tehnologija modre LED omogoča uporabo miške na različnih površinah.
  • Optični senzor z ločljivostjo 1200 dpi za natančen in hiter nadzor.
  • Enostavna namestitev - vstavite baterijo in priključite sprejemnik USB.
  • Sprejemnik USB je priročno nameščen v miški, kar omogoča enostavno prenašanje.

Združljivost in garancija

Podpira operacijske sisteme Windows 7, 8, 10, Mac OS 10.3 ali novejše in Chrome OS. S HP-jevo enoletno omejeno garancijo ste lahko prepričani o kakovosti in zanesljivosti.

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta miške
Specifikacije miške
Vmesnik za miško
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.